Må jeg se din vielsesring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

Babydrøm

Lotus86 skriver:

Hej piger

Jeg er sørme blevet friet til, og selvom der er noget tid endnu til den store dag, synes jeg det er meget hyggeligt at kigge lidt rundt

Jeg har altid tænkt, at min vielsesring skal være i guld, men så snakkede jeg med en veninde som er juveller, som var 'forbavset', da hun siger at de fleste i dag vælger hvidguld, og så blev jeg jo helt i tvivl

Men må jeg ikke se jeres, lige meget hvilken slags det er, det er altid rart med noget inspiration

Jeg er ikke selv gift, men tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Frk.S

Tillykke med frieriet.

Vi har lige bestilt vores i dag (skal giftes til maj) så jeg kan ikke lige vise dem endnu.

Vi snakkede meget om guld - men vi endte ud med rosaguld - synes det er rigtig fint, og lidt mere specielt. 

Min forlovelsesring, som jeg fik da han friede, er i guld.

Anmeld

4. januar 2013

DreamChild

Dette er vores, men jeg har også fået lavet stjernedrys i min ring, ud over den brilliant der sidder i.

De er lavet af hovedsagelig af titanium og lidt guld (24 karat)

Vi har begge et arbejde der ville ødelægge og gøre guld og hvidguld meget grimme, og jeg vil ikke tage min ring af hver dag jeg skal på arbejde..... derfor titanium

Vi har betalt 8500kr for begge ringe.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2013

Morgensol

JustMe skriver:

I alt? Holy shit, vidste ikke det kunne gøres så billigt

Nej det troede vi heller ik! Vi var hos en guldsmed for at høre hvad 2 helt almindelige guldringe ville koste! 8500!!! 

Så kiggede jeg lidt på nettet og fandt egeart.dk og han ku så lave begge ringe til 3700 plus at jeg jo så fik et hjerte med en brillant og overflade.  

Jeg er lykkelig for at jeg undersøgte markedet lidt inden vi bestilte!  

Anmeld

4. januar 2013

Miss Kat

Først og fremmest: tillykke!!  Havde du en mistanke om frieriet eller blev du overrasket?

Min egen vielsesring er min tidligere forlovelsesring, som min mand selv har designet. Rødguld med en diamant og en rubin. De to sten symboliserer os og de skærmer for hinanden. Super sød og smuk tanke, klart mit dyrbareste eje. (Beklager det dårlige billede.)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2013

Lotus86

AnnL skriver:

Jeg er ikke selv gift, men tillykke 

Tusind tak

Anmeld

4. januar 2013

Lotus86

Frk.S skriver:

Tillykke med frieriet.

Vi har lige bestilt vores i dag (skal giftes til maj) så jeg kan ikke lige vise dem endnu.

Vi snakkede meget om guld - men vi endte ud med rosaguld - synes det er rigtig fint, og lidt mere specielt. 

Min forlovelsesring, som jeg fik da han friede, er i guld.

Tusind tak, og selv tillykke med det kommende bryllup, der er jo ikke så længe til, håber i får en uforglemmelig dag

Anmeld

4. januar 2013

Lotus86

DreamChild skriver:

Dette er vores, men jeg har også fået lavet stjernedrys i min ring, ud over den brilliant der sidder i.

De er lavet af hovedsagelig af titanium og lidt guld (24 karat)

Vi har begge et arbejde der ville ødelægge og gøre guld og hvidguld meget grimme, og jeg vil ikke tage min ring af hver dag jeg skal på arbejde..... derfor titanium

Vi har betalt 8500kr for begge ringe.

De er rigtig fine, kan godt forstå i ikke ville have guld eller hvidguld hvis de ville blive ødelagt på arbejdet.

Anmeld

4. januar 2013

Lotus86

maria_josse skriver:

Hov her kommer den

Åh den er fin, synes slet ikke den er 'gammeldags' selvom den er i guld.

Anmeld

4. januar 2013

Lotus86

Petersen1991 skriver:

Her er mine ringe. Jeg fik en rigtig prinsesse ring da han spurgte, og så valgte vi de 2 sammen, og vi var begge enige om at det ikke skulle være guld:-) den lyserøde sten er en lyserød ametyst, og 6 små diamamter, og stenen i selve vielsesringen er en diamant også synes du skal væge den du absolut falder for :-) og TIlLYKKE

De er også super flotte, især sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.