Må jeg se din vielsesring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

anynom

Her er vores ringe Manden min siger, at det er hvidguld og guld - jeg kan simpelthen ikke huske det Jeg valgte ikke at få sten i, det kan jeg altid få senere Mener vi gav omkring 3500 kr i alt (hvor er det egentlig pinligt at jeg ikke kan huske hverken det ene eller det andet, vi har kun været gift i 2½ år )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Morgensol

christina92 skriver:

Åhh tak fordi du lagde dine ringe ind! Vi skal hel klart have vores ringe derinde fra når den tid kommer.. Tror vi kan få vores drøm opfyldt der

Hvor er jeg bare rigtig glad for at høre det! elsker når jeg kan gøre en forskel.

Vi fik i hvertfald opfyldt vores drømme af Jørgen fra egeart.  

jeg håber i får det præcis som i ønsker.  

Anmeld

4. januar 2013

christina92

Bertemor skriver:

Hvor er jeg bare rigtig glad for at høre det! elsker når jeg kan gøre en forskel.

Vi fik i hvertfald opfyldt vores drømme af Jørgen fra egeart.  

jeg håber i får det præcis som i ønsker.  

Og det har du

Vi har ledt meget efter det design vi gerne vil have, men har simpelthen ikke kunne finde noget der bare var derhen af, men med de ringe han har lavet, kan han hel sikkert lave min drømme ring

Tak igen

Anmeld

4. januar 2013

AnneBJ

Vi skal først giftes til sommer og derfor vil jeg ikke vise ringene, selvom vi har købt dem allerede  

Vi har valgt helt almindelige simple guldringe, uden nogen form for dikkedarer. Min er 1 mm smallere end min kommende mands, idet min forlovelsesring også er en smal guldring - med mange farvede sten. Tanken er, at bære dem på samme finger efter brylluppet.

Til gengæld har vi valgt en anderledes inskription end blot vores navne - 1. linie af Haldans Rasmussens vers "To må man være" + bryllupsdato.

Tillykke med det forestående bryllup! 

Anmeld

4. januar 2013

JustMe

Bertemor skriver:

Nej det troede vi heller ik! Vi var hos en guldsmed for at høre hvad 2 helt almindelige guldringe ville koste! 8500!!! 

Så kiggede jeg lidt på nettet og fandt egeart.dk og han ku så lave begge ringe til 3700 plus at jeg jo så fik et hjerte med en brillant og overflade.  

Jeg er lykkelig for at jeg undersøgte markedet lidt inden vi bestilte!  

Yep, vores er også deroppe-af, på trods af at butikken kører med -20%

Anmeld

4. januar 2013

marie_jon

Lotus86 skriver:

Åh den er fin, synes slet ikke den er 'gammeldags' selvom den er i guld.

Nej vel Og tusind tak

Anmeld

5. januar 2013

Morgensol

christina92 skriver:

Og det har du

Vi har ledt meget efter det design vi gerne vil have, men har simpelthen ikke kunne finde noget der bare var derhen af, men med de ringe han har lavet, kan han hel sikkert lave min drømme ring

Tak igen

Han har også lavet nogle øreringe som jeg har arvet fra min oldemor, men som jeg desværre har mistet for nogle år siden.

Ud fra en tegning jeg lavede og en kort beskrivelse genskabte han mine øreringe! De ligner de gamle med 98%! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. januar 2013

christina92

Bertemor skriver:

Han har også lavet nogle øreringe som jeg har arvet fra min oldemor, men som jeg desværre har mistet for nogle år siden.

Ud fra en tegning jeg lavede og en kort beskrivelse genskabte han mine øreringe! De ligner de gamle med 98%! 

Det er jo fantastisk!!

Anmeld

8. januar 2013

lilledittemor

Lotus86 skriver:

Hej piger

Jeg er sørme blevet friet til, og selvom der er noget tid endnu til den store dag, synes jeg det er meget hyggeligt at kigge lidt rundt

Jeg har altid tænkt, at min vielsesring skal være i guld, men så snakkede jeg med en veninde som er juveller, som var 'forbavset', da hun siger at de fleste i dag vælger hvidguld, og så blev jeg jo helt i tvivl

Men må jeg ikke se jeres, lige meget hvilken slags det er, det er altid rart med noget inspiration

Ih hvor dejligt
TILLYKKE

Min ring er i 14 karat guld Det er en 1.5 carat brilliant sleben diamant i en speciel-lavet ring. Det er en almindelig forlovlsesring som er lavet om som guldsmeden synes var "bedst". Det er en ring til over 100.000kr, derfor er det både forlovelsesring OG vielsesring

Anmeld

8. januar 2013

lilledittemor

Ditte_Marie skriver:

Ih hvor dejligt
TILLYKKE

Min ring er i 14 karat guld Det er en 1.5 carat brilliant sleben diamant i en speciel-lavet ring. Det er en almindelig forlovlsesring som er lavet om som guldsmeden synes var "bedst". Det er en ring til over 100.000kr, derfor er det både forlovelsesring OG vielsesring

Øv. Billedet kom ikke med. Prøver igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.