Hvad blev din søn døbt i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

booster_88

Vores søn blev døbt i en dåbsdragt/kjole der var syet ud af min konfirmations kjole, og så blev der købt noget hvidt blonde agtig stof til ud over.

Det er en dragt hvor man kan montere selve kjolen på, så man kan tage den af igen, Det var vores underbos dåbs gave til vores trolde barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

MyLove E

Vores søn blev døbt i dåbskjole. Syntes det er andet er forkert.
Kjolen var strikkede til mig da jeg blev døbt. Og faktisk lidt sjovt er min søn døbt den samme dag som jeg blev døbt:-):-):-):-)

Anmeld

15. januar 2013

B&J

ej det sagde hun bare ikke vores dreng havde også kjole på og alle børn kan da have kjole på især til dåb

Anmeld

15. januar 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

nu har jeg ikke en søn, men min kærestes søster har en søn, og der havde min svigermor syet søsterens konfirmationskjole om til en dåbskjole..

Anmeld

15. januar 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Min søn blev døbt i den dåbskjole som hans far også er døbt i...

Anmeld

15. januar 2013

MariaKyedDK

sommerc skriver:

Vores søn skal døbes om 2 mdr. Han skal døbes i en kjole, som jeg, og min 3 andre søskende også blev døbrt i.

Da mine svigerforældre spurgte ind til hvad vores søn skulle have på, og vi svarede at han skulle have den kjole på som jeg og mine søskende også havde på, sagde hun med det samme "Ej det mener i bare ikke, han skal skuda ikke have kjole på" og hun var meget seriøs og sys det var en åndsvag ide kunne jeg/vi se på hende. Og blev faktisk rigtig ked af det over hun sagde det, da jeg går ret meget op i det og er glad for han skal have den på.

Min kæreste er ikke døbt, så han har ingen kjole eller andet.

Hvad havde din søn på da han blev døbt?

Hej med dig, jeg kan godt forstå du bliver ked af din Mors reaktion , for jeg var også sikker på at vores søn skulle døbes i dåbskjole, men NEJ, der havde manden min lige en hel anden holdning. at en dreng skal ikke have kjole på , men smoking.

Han fik trumfet det igennem og fik sin vilje, fordi jeg fik min vilje med at han skulle døbes og ikke navngives.

Min søn var super fin i sin smoking, men han havde da helst set ham i dåbskjole...

men det bliver åbenbart mere og mere almindeligt at drenge får smoking på...

men man skal gøre hvad man føler for, ( når man ikke bliver nødt til at gå på kompromi)

Anmeld

15. januar 2013

kirsti

Noah havde dåbskjole på! Det er jo ik en kjole kjole men en dragt i mine øjne ihvert fald 

Anmeld

15. januar 2013

MorTil4<3

sommerc skriver:

Vores søn skal døbes om 2 mdr. Han skal døbes i en kjole, som jeg, og min 3 andre søskende også blev døbrt i.

Da mine svigerforældre spurgte ind til hvad vores søn skulle have på, og vi svarede at han skulle have den kjole på som jeg og mine søskende også havde på, sagde hun med det samme "Ej det mener i bare ikke, han skal skuda ikke have kjole på" og hun var meget seriøs og sys det var en åndsvag ide kunne jeg/vi se på hende. Og blev faktisk rigtig ked af det over hun sagde det, da jeg går ret meget op i det og er glad for han skal have den på.

Min kæreste er ikke døbt, så han har ingen kjole eller andet.

Hvad havde din søn på da han blev døbt?

min X kæreste ville heller ikk have vores drenge kom i dåbskjole så her gik jeg ud og købte et lækkert hvidt jakkesæt

Anmeld

15. januar 2013

MorTil4<3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. januar 2013

An&Jo

Min dreng blev døbt i jakkesæt..

Men det var mest fordi han var 7 mdr før han blev døbt, og han kunne derfor ikke passe dem der var i familierne, og så ville han gerne kravle rundt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.