Er bekymret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

Zeus

morethanperfect skriver:

PUDSIGT

Da Noel var 3 mdr. vejde han også 7.5

Haha, av min ryg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

morethanperfect

Zeus skriver:

Haha, av min ryg 

Ja ... Kæmpe baby !! 

Anmeld

3. januar 2013

Annette A

Kender to der har store børn af deres alder og den ene er min søster som har en datter der er 6 mdr og som vejer lidt over 8 kg. Hun bruger str 1 år i tøj siger min søster og har sprunget to tøjstørrelser over. Tror man skal passe på med alle de tabeller og kurver. Selvfølgelig er det godt at danne sig et overordnet billede af barnets vækst men nogle børn har deres egen kurve og det gør dem jo bare ekstra unikke.

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar! Havde jeg slet ikke regnet med. Er meget mere rolig nu. Har en lækker STOR søn

Anmeld

3. januar 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Min dreng er lige knap 7 måneder og i går var jeg ved lægen med ham pga. noget som er sagen uvedkommende. Det der bekymrer mig er hans vækst. Han er jo kæmpe stor! Og er virkelig bange for at han er FOR stor. Lægen sagde at han følger sin egen kurve, men at han ligger over gennemsnittet. Han vejer 9,9 kg!!!!!!!. Jeg er rystet og faktisk ret ked af det, for er bange for han bliver for tyk. Er der andre der har store børn?

Altså nu har jeg kun en datter og hun har altid fulgt sin egen kurve, men hun ligger lige under gennemsnittet. Hun er 16 måneder og vejer 10 kg. Jeg tror slet ikke at du skal være nervøs, især ikke når lægen ikke har sagt noget til det. Nu skriver du ikke noget om hans højde, men det skal jo også iregnes. Han er garanteret lige som han skal være

Man skal også tænke på, at de jo ikke bliver ved med at tage lige så meget på som de gør når de er babyer. Når de begynder at bruge deres krudt på at kravle og gå går der længere mellem kg ryger på.

/Fenja  

Anmeld

4. januar 2013

LSM

Anonym skriver:

Min dreng er lige knap 7 måneder og i går var jeg ved lægen med ham pga. noget som er sagen uvedkommende. Det der bekymrer mig er hans vækst. Han er jo kæmpe stor! Og er virkelig bange for at han er FOR stor. Lægen sagde at han følger sin egen kurve, men at han ligger over gennemsnittet. Han vejer 9,9 kg!!!!!!!. Jeg er rystet og faktisk ret ked af det, for er bange for han bliver for tyk. Er der andre der har store børn?

Min søn er er 5 måneder og vejer 9,7
Er nu ikke bange for han bliver for tyk både min kæreste og jeg var store babyer og ingen af os er overvægtige eller har været det

Så slå du bare koldt vand i blodet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.