narkose. hvordan reagerede jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

2721

trunte89 skriver:

He he ja, og inden du ser dig om, så er det overstået.

Det jo det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Carl-Emil's mor

Bøllemyr skriver:

Hej

Charlie skal i narkose i morgen og jeg er SÅ nervøs.
Jer hvis børn har været i narkose, hvordan reagerede de? Er der nogle forholds regler man skal tage? Blev de dårlige bagefter? Eller var de bare lidt trætte men ellers sig selv?
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal forvente.
De gange jeg har været i narkose var jeg rigtig dårlige et helt egn efter, men det var jo nogle andre grunde.

Undskyld hvis det hele er lidt rodet.
Knus

Han charmede til han faldt i søvn vågnede kiggede rundt smilede til mor , fik øje på en ny sygeplejersker og charmede så hende intet at mærke overhoved på ham

Anmeld

3. januar 2013

Carl-Emil's mor

Bøllemyr skriver:

Hej

Jer hvis børn har været i narkose, hvordan reagerede de? Er der nogle forholds regler man skal tage? Blev de dårlige bagefter? Eller var de bare lidt trætte men ellers sig selv?
De gange jeg har været i narkose var jeg rigtig dårlige et helt egn efter, men det var jo nogle andre grunde.

Knus

Han charmede til han faldt i søvn vågnede kiggede rundt smilede til mor , fik øje på en ny sygeplejersker og charmede så hende intet at mærke overhoved på ham

Anmeld

3. januar 2013

2721

Carl-Emil's mor skriver:

Nej hvor dejligt

Anmeld

3. januar 2013

AnnaK89

Bøllemyr skriver:

Årh den med masken er jeg også nervøs for. Var de nød til at holde hende fast eller?
Tak for svar

En smule, men ikke meget, for det gik heldigvis hurtigt! Men det var bestemt hårdt at se alligevel

Anmeld

3. januar 2013

HeidiØ

Bøllemyr skriver:

Hej

Knus

Kan godt forstå du er nervøs!  til dig!

William fik lagt dræn d. 14/12 i begge ører.. jeg var suuuuper nervøs op til, og det ER da ikke rart at se på de blir lagt i narkose. Jeg må indrømme jeg fældede en tåre. Men man skal tænke på, det er jo for deres bedste

Da han vågnede var han meget omtumlet og græd en del. Da vi kom hjem (ca 30 min efter opvågning) fik han lidt at spise (han havde jo fastet).. da han havde spist var han faktisk sig selv igen

Det skal nok gå godt imorgen

Anmeld

3. januar 2013

2721

AnnaKJ skriver:

En smule, men ikke meget, for det gik heldigvis hurtigt! Men det var bestemt hårdt at se alligevel

Det kan jeg forstille mig

Anmeld

3. januar 2013

2721

HeidiØ skriver:

Kan godt forstå du er nervøs!  til dig!

William fik lagt dræn d. 14/12 i begge ører.. jeg var suuuuper nervøs op til, og det ER da ikke rart at se på de blir lagt i narkose. Jeg må indrømme jeg fældede en tåre. Men man skal tænke på, det er jo for deres bedste

Da han vågnede var han meget omtumlet og græd en del. Da vi kom hjem (ca 30 min efter opvågning) fik han lidt at spise (han havde jo fastet).. da han havde spist var han faktisk sig selv igen

Det skal nok gå godt imorgen

Tak for svar

Håber Charlie tager det lige så pænt
Tak

Anmeld

3. januar 2013

HeidiØ

Bøllemyr skriver:

Tak for svar

Håber Charlie tager det lige så pænt
Tak

Jeg tror jeg helt sikkert han gør!

Anmeld

3. januar 2013

2721

HeidiØ skriver:

Jeg tror jeg helt sikkert han gør!

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.