narkose. hvordan reagerede jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

2721

M (: skriver:

Jeg har ikke noget specifikt om forhudforsnævring, men har en række videosekvenser om narkose og indlæggelse på hospital generelt. Derudover findes der en række billedbøger, som er gode til at forklare hvad der skal ske, og give et billede af proceduren og hvordan det hele kommer til at foregå.. Men det er da heller ikke særlig betryggende med en læge man ikke forstår..  Så er det da klart du er nervøs! 

Jeg tænkte faktisk på, hvilket hospital det var.. Mere for ikke at sende dig materiale du allerede har.. (:

Det er Næstved sygehus
Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

2721

Mor til Frederic og Freya skriver:

Det skal nok gå godt...

Frederic var i narkose i små 6 timer da han var 5 uger og ja vi var bange - da det hele var akut og vagtlægen mente vi selv hurtigere kunne være på børne afd., end som han sendte en ambulance.

Og igen da han var 2 år, da han blev opereret i begge fødder.

Alle gange har han haft svært ved at vågne og haft brug for hjælp til at komme ud af narkosen...

6 timer det var godt nok længe :-O

Okay, det lyder da ikke særlig rart
Tak for svar søde-<3

Anmeld

3. januar 2013

M (:

Bøllemyr skriver:

Tusind tak

Det var så lidt, og håber du kan få lidt ro på nerverne.. Og ja, de opgivne sider er målrettet børn, men synes nu også de er meget gode til nervøse forældre..

Anmeld

3. januar 2013

2721

M (: skriver:

Det var så lidt, og håber du kan få lidt ro på nerverne.. Og ja, de opgivne sider er målrettet børn, men synes nu også de er meget gode til nervøse forældre..

Det håber jeg godt nok også
Tak

Anmeld

3. januar 2013

Moma

Min datter var ret skidt og ked af det efter sin narkose, hvor hun fik fjernet mandler. 

Vores søn kom sig ret hurtigt, efter han fik lagt dræn i. Men det var også kun 10 min narkose. 

Pøj pøj med det hele! 

Anmeld

3. januar 2013

AnnaK89

Lærke har været i narkose 3 gange - hun har en sonde indopereret i maven. Hun kunne ikke lide at få masken på, da hun skulle lægges til at sove, men det går så hurtigt, at det kun var lidt hun blev ked af det.

Bagefter har hun været træt og sovet en del, men faktisk hurtigt sig selv igen

Anmeld

3. januar 2013

2721

Moma skriver:

Min datter var ret skidt og ked af det efter sin narkose, hvor hun fik fjernet mandler. 

Vores søn kom sig ret hurtigt, efter han fik lagt dræn i. Men det var også kun 10 min narkose. 

Pøj pøj med det hele! 

Mange tak for svar

Puha jeg husker også tydeligt den gang jeg fik fjernet mandler

Anmeld

3. januar 2013

trunte89

Bøllemyr skriver:

Det synes jeg også, men det er jo fr hans eget bedste, så må mor jo pakke sit piveri væk

He he ja, og inden du ser dig om, så er det overstået.

Anmeld

3. januar 2013

2721

AnnaKJ skriver:

Lærke har været i narkose 3 gange - hun har en sonde indopereret i maven. Hun kunne ikke lide at få masken på, da hun skulle lægges til at sove, men det går så hurtigt, at det kun var lidt hun blev ked af det.

Bagefter har hun været træt og sovet en del, men faktisk hurtigt sig selv igen

Årh den med masken er jeg også nervøs for. Var de nød til at holde hende fast eller?
Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.