narkose. hvordan reagerede jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.064 visninger
54 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

2721

Hej

Charlie skal i narkose i morgen og jeg er SÅ nervøs.
Jer hvis børn har været i narkose, hvordan reagerede de? Er der nogle forholds regler man skal tage? Blev de dårlige bagefter? Eller var de bare lidt trætte men ellers sig selv?
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal forvente.
De gange jeg har været i narkose var jeg rigtig dårlige et helt egn efter, men det var jo nogle andre grunde.

Undskyld hvis det hele er lidt rodet.
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Stjerneskud

Begge mine børn har været i narkose, der har ikke været nogle problemer bagefter. Lige til at starte med var de trætte, men ellers har der ikke været noget.

Anmeld

3. januar 2013

2721

Stjerneskud skriver:

Begge mine børn har været i narkose, der har ikke været nogle problemer bagefter. Lige til at starte med var de trætte, men ellers har der ikke været noget.

Ej hvor dejligt at læse
Var du meget nervøs inden?

Anmeld

3. januar 2013

Stjerneskud

Ja for helvede, det er simpelt hen så frygteligt...Men de passer jo godt på børnene

Anmeld

3. januar 2013

trunte89

Min datter har været to gange hvor hun skulle ha dræn i ørene og fjernet polypper. Begge gange var hun lidt rundtosset bagefter, men rimelig hurtigt sig selv.
Hn har også været en gang hvor hun skulle ha fjernet mandler. Det var en noget større omgang, og hun var ret skidt og ked af det bagefter. Kom sig dog i løbet af 4-6 timer.

Anmeld

3. januar 2013

2721

Stjerneskud skriver:

Ja for helvede, det er simpelt hen så frygteligt...Men de passer jo godt på børnene

Jeg er også bare så nervøs og har lyst til at bakke ud og sige han ikke skal opereres alligevel
Men ja, det gør de jo, men puha, han er SÅ lille og ja, tanken skræmmer mig så meget. Føler mig fjollet, men er bange for jeg kommer til at tude i morgen når de beder mig gå

Anmeld

3. januar 2013

2721

trunte89 skriver:

Min datter har været to gange hvor hun skulle ha dræn i ørene og fjernet polypper. Begge gange var hun lidt rundtosset bagefter, men rimelig hurtigt sig selv.
Hn har også været en gang hvor hun skulle ha fjernet mandler. Det var en noget større omgang, og hun var ret skidt og ked af det bagefter. Kom sig dog i løbet af 4-6 timer.

Det var også mange gange. En af de gange jeg var i narkose var også får at få fjernet mandler, det var ikke sjovt.
Det skulle kun tage 30 min, så det er jo en kort omgang, men puha hvor er jeg nervøs

Anmeld

3. januar 2013

trunte89

Bøllemyr skriver:

Det var også mange gange. En af de gange jeg var i narkose var også får at få fjernet mandler, det var ikke sjovt.
Det skulle kun tage 30 min, så det er jo en kort omgang, men puha hvor er jeg nervøs

Den gang med mandlerne var klart også værst. Både for min datter og jeg! Det var jo på sygehuset og varede et par timer.

Er det dræn din dreng skal ha lagt?

Anmeld

3. januar 2013

2721

trunte89 skriver:

Den gang med mandlerne var klart også værst. Både for min datter og jeg! Det var jo på sygehuset og varede et par timer.

Er det dræn din dreng skal ha lagt?

Nej, han skal opereres for forhudsforsnævring, så det er også på hospitalet.

Anmeld

3. januar 2013

4kløver

To af mine har. Den ene er frisk hurtigt. Den anden kaster op og og der går 2 dage før han er frisk sådan er det hvergang også selv om han er blevet stor..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.