Har du opvaskemaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Benjamins'mor

Ja, det har vi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Carina:-)

Taco78 skriver:

4-5 gange i døgnet ?? Hvor vildt Vores kører en enkelt gang dagligt til hverdag og vi er to voksne og to børn

Jeg har så 5 hjemeboende børn,en udeboende og en svigerdatter der spiser her flere gange i ugen 

Anmeld

2. januar 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Carina:-) skriver:

Jeg har så 5 hjemeboende børn,en udeboende og en svigerdatter der spiser her flere gange i ugen 

Ha ha ja, så kan jeg bedere forstå det

/ Taco78 

Anmeld

2. januar 2013

Carina:-)

Taco78 skriver:

Ha ha ja, så kan jeg bedere forstå det

Ja det koster noget opvask

Anmeld

2. januar 2013

pussekat

MorDk skriver:

Vi har ikke nogen lige nu, men vi har besluttet at købe en meget snart! Bliver fantastisk!

hejsa
ja men den er lige gå død ønske mig en nye marie for vi give ikke vaske op her i hus

Anmeld

2. januar 2013

incognito

Jeg kommer fra et hjem med oovaskemaskine, mens min kæreste kommer fra et hjem uden. Da vi købte huset og skulle have nyt køkken, valgte vi at undvære en opvaskemaskine. Det generer mig egentlig ikke, selvom jeg troede det ville, og jeg tror aldrig vi får en igen 

Anmeld

2. januar 2013

Ka+Ma=Be

Kan man leve uden sådan en????? 

Anmeld

2. januar 2013

Fenja09

MorDk skriver:

Vi har ikke nogen lige nu, men vi har besluttet at købe en meget snart! Bliver fantastisk!

Ja, det har vi og har haft det i mange år efterhånden og ville hade at vaske op i hånden.

/Fenja

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Babymor2010 skriver:

Nope! Jeg vil hellere klare opvasken manuelt - jaaaaaa, jeg ved godt jeg er mærkelig 

Anmeld

7. januar 2013

Miss-86

Vi har ikke opvaskemaskine, min kæreste vil rigtig gerne have, men der er ikke plads..

Jeg er ikke opvokset med opvaskemaskine, så det er ikke et must for mig - Udover det, så synes jeg at glassene føles underlige, når de har været i opvaskemaskinen :/ Det kan jeg ikke lide.

Men når vi en dag får plads, så ved jeg at min kæreste vil købe en, så er det også i orden at bruge den til hverdagstallerkner/glas og bestik.. Ved godt jeg lyder gammeldags

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.