Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er vant til opvaskemaskine hjemmefra, og da jeg flyttede sammen med kæresten var der også en i lejligheden, da vi flyttede i noget større valgte vi ikke at få en, men det kunne vi ikke undvære :p Så vi fik en efter en måneds tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MorDk skriver: Vi har ikke nogen lige nu, men vi har besluttet at købe en meget snart! Bliver fantastisk!
Vi har ikke nogen lige nu, men vi har besluttet at købe en meget snart! Bliver fantastisk!
Ja det har vi , og kan slet ikk undvære den igen
JA....! Og ville ikke undvære den - det er så tidsbesparende
Ja det har vi ... Vi har lige lavet nyt køkken så 14 dage uden mindede mig om hvor dejligt et hjælpe middel det er
Ja og er min meget gode ven
Jeg har en, men den står i mit soveværelse pt.
Så den gavner ikke her.. Ikke lige nu da..
jydeinden skriver: nej men vi regner med at købe en lige så snart det er muligt.. for ingen af os kan holde til i længden at stå og vaske op, og så er det oven i Så meget spild af tid
nej men vi regner med at købe en lige så snart det er muligt.. for ingen af os kan holde til i længden at stå og vaske op, og så er det oven i Så meget spild af tid
Præcis!
Carina:-) skriver: Ja. Og den kører 4 -5 gange i døgnet,så den kan vi ikke undvære.
Ja.
Og den kører 4 -5 gange i døgnet,så den kan vi ikke undvære.
4-5 gange i døgnet ?? Hvor vildt Vores kører en enkelt gang dagligt til hverdag og vi er to voksne og to børn
/ Taco78
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128