Har du opvaskemaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du opvaskemaskine?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.605 visninger
35 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

MorDk

Vi har ikke nogen lige nu, men vi har besluttet at købe en meget snart! Bliver fantastisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Sophie90

MorDk skriver:

Vi har ikke nogen lige nu, men vi har besluttet at købe en meget snart! Bliver fantastisk!

Puha kan jeg godt forstå, og hvor er jeg misundelig Hihi.. Men vi har ikke plads så længe vi bygger om.. 

Anmeld

2. januar 2013

L&V

MorDk skriver:

Yeps. Har aldrig haft en hjemme ved min forældre men det var et must da jeg flyttede.. Måtte undvære i 1måneder omg jeg var ved at dø

Anmeld

2. januar 2013

Pige2009

MorDk skriver:

Nej, det har jeg ikke - andet end jeg selv

Anmeld

2. januar 2013

jydeinden

nej men vi regner med at købe en lige så snart det er muligt.. for ingen af os kan holde til i længden at stå og vaske op, og så er det oven i Så meget spild af tid

Anmeld

2. januar 2013

isabellasmor

MorDk skriver:

Glæd dig !  Hehe. Vi købte en da vi fik Isabella , og den er guld værd  Vil aldrig tilbage til at vaske op i hånden ! 

Anmeld

2. januar 2013

trunte89

Nej, men jeg har min mor hun er sød til at tage opvasken når hun er her. Jeg hader a vaske op!
Havde opvaskemaskine der hvor jeg boede før, og savner det godt nok!

Anmeld

2. januar 2013

Clisolka

Nope! Jeg vil hellere klare opvasken manuelt - jaaaaaa, jeg ved godt jeg er mærkelig 

Anmeld

2. januar 2013

Carina:-)

Ja.

Og den kører 4 -5 gange i døgnet,så den kan vi ikke undvære.

Anmeld

2. januar 2013

B&J

åhhh ville gerne have en opvaksemaskine, men det får vi ikke lige her hvor vi bor men håber en dag for den kalder på os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.