Har du frivilligt arbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Ja det var rigtig godt lavet! Også derfor jeg gerne ville med til det. Du skulle se hvor glade og stolte de var da de kom i mål. At de havde gennemført det og smagt de ting. De fleste havde smagt det hele. SÅ flot. (:

Seje unger det må også være en stor sejr, hvis man er vant til ikke at smage på noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hvad laver du som frivillig i kirken? Og bonustante er det lidt ligesom den der storebror ordning, hvor et barn, der mangler nogle stabile mennesker i sit liv? Det lyder interessant

Jamen der er spiseaften en gang om måneden hvor jeg hjælper med at underholde børnene så de voksne kan slappe af og snakke.
Vi havde juledag i december. Skal nok også værre med til børnegudstjeneste. Og hvad de ellers har brug for.
Bonustante er privat, hvor jeg ser hjemmesider, hvor familie søger bedsteforældre(nogen gange tante) og så skriver jeg og tilbyder min hjælp. Som familiemedlem. en ekstra stabil voksen. Det er sådan jeg mødte min dejlige nevø. Og skal mødes med en familie næste lørdag.

Anmeld

2. januar 2013

MorDk

Nej jeg har ikke noget frivilligt arbejde. Og kommer heller ikke til det med mindre jeg vinder i LOTTO.

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jamen der er spiseaften en gang om måneden hvor jeg hjælper med at underholde børnene så de voksne kan slappe af og snakke.
Vi havde juledag i december. Skal nok også værre med til børnegudstjeneste. Og hvad de ellers har brug for.
Bonustante er privat, hvor jeg ser hjemmesider, hvor familie søger bedsteforældre(nogen gange tante) og så skriver jeg og tilbyder min hjælp. Som familiemedlem. en ekstra stabil voksen. Det er sådan jeg mødte min dejlige nevø. Og skal mødes med en familie næste lørdag.

Det lyder da rigtig spændende det hele!

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Nej jeg har ikke noget frivilligt arbejde. Og kommer heller ikke til det med mindre jeg vinder i LOTTO.

Må jeg spørge hvorfor? Det er jo ikke meningen det skal stå i stedet for et fast arbejde? Det jeg har meldt mig til er ca. 1 time hver 14 dag... Og ja så er der da et kursus og noget supervision oveni, men det er ikke rigtig mange timer, hver uge jeg skal lægge

Anmeld

2. januar 2013

TNBC

Anonym skriver:

Det lyder da rigtig spændende det hele!

Det det også og man får ekstra familie og netværk. det reddede min juleaften.

Anmeld

2. januar 2013

MorDk

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvorfor? Det er jo ikke meningen det skal stå i stedet for et fast arbejde? Det jeg har meldt mig til er ca. 1 time hver 14 dag... Og ja så er der da et kursus og noget supervision oveni, men det er ikke rigtig mange timer, hver uge jeg skal lægge

Det er af den simple grund at jeg ikke ønsker at arbejde mere end de 37 timer jeg er ansat i forvejen. Jeg har mine børn at tænke på og derfor ønsker jeg ikke at arbejde mere end højst nødvendigt ej heller selvom jeg fik penge for det. Men sådan er vi så forskellige...

Det er rigtig godt med alle de mange frivillige arbejdende...

Jeg ønsker det bare ik'

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det det også og man får ekstra familie og netværk. det reddede min juleaften.

Hvor er det fedt! Så er det jo begge veje man får en masse ud af det!

Anmeld

2. januar 2013

TNBC

MorDk skriver:

Det er af den simple grund at jeg ikke ønsker at arbejde mere end de 37 timer jeg er ansat i forvejen. Jeg har mine børn at tænke på og derfor ønsker jeg ikke at arbejde mere end højst nødvendigt ej heller selvom jeg fik penge for det. Men sådan er vi så forskellige...

Jeg ønsker det bare ik'

Jeg ved godt at du siger ik vil og det er fair nok.
Og jeg ved dine er små, men hvad når de bliver ældre, de kan jo også være med og vil sikkert synes det er sjovt og spændende.

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg ønsker det bare ik'

Ok, det er jo også helt fint, jeg var bare nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.