Tester negativ 2 dage før Testdag, - Er håbet ude ? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Jeg fik kun crinone og jo det er vist noget med slimhinderne...

Okay mente jeg også ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Viventerjer

Britt88 skriver:

Kan det sagtens være - jeg gik et par dage over tid da jeg fik crinone - men håber så meget at det er en helt anden grund der udskyder din mens.. Og ja bed om en blodprøve hurtigst muligt

Jeg håber simpelthen også bare det er af en anden grund

Anmeld

2. januar 2013

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Det lyder til at det er meget hårdt for dig med de negative tests, hvilket selvfølgelig er forståeligt - men så ville jeg altså stoppe med at teste så meget hvis jeg var dig! Synes det er mange gange du har testet, og meget tidligt ved nogen af dem, hvor det er helt urealistisk at teste positivt. Du bliver jo hverken mere eller mindre gravid af at teste, kun skuffet og ked af det.

krydser for at der stadig kan nå at komme en med to streger.

Jeg har testet for netop og passe på mig selv denne gang .. Sidste gang var det forfærdelig ødelæggende og få ødelagt sin drøm på en og samme dag jeg har ikke fortrydt på noget tidspunkt at, jeg har testet før tid denne gang

Mange tak for dine krydser

Anmeld

2. januar 2013

Viventerjer

Bertris skriver:

jeg testede svagt positiv i uge 5, og først rigtig positiv 6+6

Hvis jeg havde haft testet i uge 4 ville den helt klart have været negativ  

Jeg håber inderligt min historie ender som din

Anmeld

2. januar 2013

Viventerjer

Pessimisten skriver:

Puha - jeg kan godt forstå du har det stramt  

har desværre ikke erfaringer med det du gennemgår, men håber på at du står med en positiv test på fredag... 

Meget .. Fornemmelsen af det hele render ud mellem fingrene på en, uden mulighed for at kunne gøre noget ved det, fylder mere og mere

Anmeld

2. januar 2013

Pessimisten

Viventerdig skriver:

Meget .. Fornemmelsen af det hele render ud mellem fingrene på en, uden mulighed for at kunne gøre noget ved det, fylder mere og mere

Det kan neg godt forstå. Det er virkelig energi drænende, når man måned efter måned tester negativt. vi har i denne måned holdt en pause fra PB, fordi jeg følte at jeg ikke kunne rumme flere skuffelser og nederlag. Og det har virkelig hjulpet mig. jeg føler mig klar til at skulle i gang igen  jeg ved godt at I er i en anden situation, men håber virkelig at det lykkedes for jer. Dine frustrationer lyser jo ud af dine svar... 

Anmeld

3. januar 2013

Viventerjer

Pessimisten skriver:

Det kan neg godt forstå. Det er virkelig energi drænende, når man måned efter måned tester negativt. vi har i denne måned holdt en pause fra PB, fordi jeg følte at jeg ikke kunne rumme flere skuffelser og nederlag. Og det har virkelig hjulpet mig. jeg føler mig klar til at skulle i gang igen  jeg ved godt at I er i en anden situation, men håber virkelig at det lykkedes for jer. Dine frustrationer lyser jo ud af dine svar... 

Det er fuldstændig ødelæggende fortsat negativ test

Krydser for det må lykkedes for os alle en dag

Anmeld

3. januar 2013

Kris89

Viventerdig skriver:

Jeg er så småt begyndt at, miste troen på at det nogensinde kommer til og lykkedes for os .. !!!

Sidder idag med en negativ test igen, 2 dage før Testdag, fredag .. Nogle der ved om håbet er ude for at, jeg er gravid ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.