Tester negativ 2 dage før Testdag, - Er håbet ude ? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Måske du producere hcg langsomt? Skal du ikke have taget blodprøve?

Hvis mens ikke er kommet vil jeg mene der stadig er håb for, at den er der jeg alt hvad jeg kan

Ja det kan godt være .. Føler mig så bare hellere ikke gravid eller noget nej ingen blodprøve, hvilket jeg syntes er noget juks

Mange mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Viventerjer

MinNoah skriver:

Jeg testede negativ i uge 3+6 men positiv to dage efter 4+1

Jeg er 4+3 idag

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Ja det kan godt være .. Føler mig så bare hellere ikke gravid eller noget nej ingen blodprøve, hvilket jeg syntes er noget juks

Mange mange tak

Altså hvis du ikke tester positiv på fredag og ikke har fået mens, så ville jeg bede om en blodprøve, det må de kunne være behjælpelig med

Anmeld

2. januar 2013

Viventerjer

Miss Kat skriver:

Nej bestemt ikke. Jeg har læst flere eksempler herinde på kvinder, der ikke kunne teste positivt før 1-2 uger efter testdag.

Men uanset hvad, er det "farligt" at overtænke det så meget som du gør, når du ikke har ramt testdag endnu. (Men jeg forstår dig godt!)

Jeg !

Jeg håber jeg er en af de kvinder som det sker for så .. Fordi håbet er godt nok meget lille pt..

Mange tak

Anmeld

2. januar 2013

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Altså hvis du ikke tester positiv på fredag og ikke har fået mens, så ville jeg bede om en blodprøve, det må de kunne være behjælpelig med

Det vil jeg gøre men er det ikke crinonen og østrofem tabl. Der holder slimhinden oppe??

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Det vil jeg gøre men er det ikke crinonen og østrofem tabl. Der holder slimhinden oppe??

Jeg fik kun crinone og jo det er vist noget med slimhinderne...

Anmeld

2. januar 2013

Hullabullabulla

Viventerdig skriver:

Kan det sagtens være - jeg gik et par dage over tid da jeg fik crinone - men håber så meget at det er en helt anden grund der udskyder din mens.. Og ja bed om en blodprøve hurtigst muligt

Anmeld

2. januar 2013

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Jeg er så småt begyndt at, miste troen på at det nogensinde kommer til og lykkedes for os .. !!!

Sidder idag med en negativ test igen, 2 dage før Testdag, fredag .. Nogle der ved om håbet er ude for at, jeg er gravid ??

Det lyder til at det er meget hårdt for dig med de negative tests, hvilket selvfølgelig er forståeligt - men så ville jeg altså stoppe med at teste så meget hvis jeg var dig! Synes det er mange gange du har testet, og meget tidligt ved nogen af dem, hvor det er helt urealistisk at teste positivt. Du bliver jo hverken mere eller mindre gravid af at teste, kun skuffet og ked af det.

krydser for at der stadig kan nå at komme en med to streger.

Anmeld

2. januar 2013

Bertris

Viventerdig skriver:

Jeg håber jeg er en af dem

jeg testede svagt positiv i uge 5, og først rigtig positiv 6+6

Hvis jeg havde haft testet i uge 4 ville den helt klart have været negativ  

Anmeld

2. januar 2013

Pessimisten

Viventerdig skriver:

Jeg er så småt begyndt at, miste troen på at det nogensinde kommer til og lykkedes for os .. !!!

Sidder idag med en negativ test igen, 2 dage før Testdag, fredag .. Nogle der ved om håbet er ude for at, jeg er gravid ??

Puha - jeg kan godt forstå du har det stramt  

har desværre ikke erfaringer med det du gennemgår, men håber på at du står med en positiv test på fredag... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.