Tester negativ 2 dage før Testdag, - Er håbet ude ? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.508 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Viventerjer

Jeg er så småt begyndt at, miste troen på at det nogensinde kommer til og lykkedes for os .. !!!

Sidder idag med en negativ test igen, 2 dage før Testdag, fredag .. Nogle der ved om håbet er ude for at, jeg er gravid ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Hullabullabulla

Viventerdig skriver:

Jeg er så småt begyndt at, miste troen på at det nogensinde kommer til og lykkedes for os .. !!!

Sidder idag med en negativ test igen, 2 dage før Testdag, fredag .. Nogle der ved om håbet er ude for at, jeg er gravid ??

Håbet er da absolut ikke ude - du har jo ikke ramt testdag endnu

krydser 

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

Så længe du ikke er begyndt at bløde endnu, så er alt håb bestemt ikke ude! Du har jo heller ikke passeret testdagen endnu, og der er vel en grund til, at de lægger den hvor de gør og ikke tidligere

Jeg turde ikke teste før tid, så jeg kan ikke hjælpe med, om den kunne have været positiv to dage før, men der er da mange, der først tester positivt nogle dage efter forventet mens!

Op med humøret, der er stadig håb

Anmeld

2. januar 2013

Bertris

Viventerdig skriver:

Husk på at nogle også pruducere hcg langsomt, så der er masser af håb endnu!  

Anmeld

2. januar 2013

Viventerjer

Britt88 skriver:

Håbet er da absolut ikke ude - du har jo ikke ramt testdag endnu

krydser 

Jeg håber tak

Anmeld

2. januar 2013

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Så længe du ikke er begyndt at bløde endnu, så er alt håb bestemt ikke ude! Du har jo heller ikke passeret testdagen endnu, og der er vel en grund til, at de lægger den hvor de gør og ikke tidligere

Jeg turde ikke teste før tid, så jeg kan ikke hjælpe med, om den kunne have været positiv to dage før, men der er da mange, der først tester positivt nogle dage efter forventet mens!

Op med humøret, der er stadig håb

Jeg skulle gerne være 4+3 idag og må først teste fredag fordi jeg har taget pregnylen og der var en risiko for at, jeg testede falsk positiv.. Fordi jeg i princippet er så langt henne hvis jeg er gravid så begynder jeg og blive lidt håbløs lige nu ...fordi jeg har jo ikke testet positiv lang tid

Anmeld

2. januar 2013

Viventerjer

Bertris skriver:

Husk på at nogle også pruducere hcg langsomt, så der er masser af håb endnu!  

Jeg håber jeg er en af dem

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Jeg skulle gerne være 4+3 idag og må først teste fredag fordi jeg har taget pregnylen og der var en risiko for at, jeg testede falsk positiv.. Fordi jeg i princippet er så langt henne hvis jeg er gravid så begynder jeg og blive lidt håbløs lige nu ...fordi jeg har jo ikke testet positiv lang tid

Måske du producere hcg langsomt? Skal du ikke have taget blodprøve?

Hvis mens ikke er kommet vil jeg mene der stadig er håb for, at den er der jeg alt hvad jeg kan

Anmeld

2. januar 2013

MinNoah

Jeg testede negativ i uge 3+6 men positiv to dage efter 4+1

Anmeld

2. januar 2013

Miss Kat

Nej bestemt ikke. Jeg har læst flere eksempler herinde på kvinder, der ikke kunne teste positivt før 1-2 uger efter testdag.

Men uanset hvad, er det "farligt" at overtænke det så meget som du gør, når du ikke har ramt testdag endnu. (Men jeg forstår dig godt!)

Jeg !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.