Jeg kunne godt spise... Hvad kunne du godt spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

B&J

bøllen skriver:

mmm det lyder nu også lækkert

Tror faktisk aldi har nogle som skal laves i ovn  aggh friture ikke godt

det vil jeg kigge efter for det skal da smages

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Muffin_girl

Monski skriver:

Jeg har i dag spist, 1 burger, en halv plade chokolade, en halv pose chips, 1 stykke kage og drukket en masse sodavand. Åh Gud!
Og normalt kan jeg næsten ikke spise noget.. Spiser faktisk kun aftensmad.

Sikke dog en appetit du har haft idag !! Hold da helt ferie

Anmeld

2. januar 2013

Muffin_girl

Sally-Slingshot skriver:

Jep, lavede det sammen med mandens, det var ikke ret kønt, men det smagte godt :-D

Det er også det vigtigste

Anmeld

2. januar 2013

Muffin_girl

Månsson skriver:

Jeg stor æder for 2dag i træk wuhu har ikke ku spise de sidste 6uger så idag har jeg spist lækker mad med manden og Laura. Hygget med film og brombær,rips, jordbær, hjemmelavet kransekage, hjemmelavet daim islagkage og nu vil jeg gå i chipsene

Nu gør du mig endnu mere lækker sulten !!

Anmeld

2. januar 2013

Muffin_girl

Clotte skriver:

en gammeldags bØfsandwich med sovs  

clotte

Uhm det har jeg ikke fået i MANGE ÅR !! Det er ellers godt..

Anmeld

2. januar 2013

L&V

AalborgPigen skriver:

Nu gør du mig endnu mere lækker sulten !!

Det var os super godt. Idag står den på deller og flødekartofler også tror jeg da jeg vil gentage gårsdagens dessert

Anmeld

2. januar 2013

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Ja jeg kunne godt spise sådan nogle lækre muffins jeg har fået opskrift på af HeidiØ herinde fra ! Jeg er mega lækkersulten...

Er du lækkersulten ? Og hvad kunne du godt spise?

Im mean, and im sorry !

Hihi fik du lavet dem? Jeg har bagt dem idag, de er perfekte! (siger min mand, jeg kan nemlig intet smage pt)

Anmeld

2. januar 2013

4xGreve

Er altid lækker sulten 

Kunne godt spise en sandwich eller en rullekabab mums..

eller jordbær med sukker og mælk... 

Mmm kunne blive ved..

lige pt. Kan jeg ikke finde nogle jordbær det tiltaler mig så desværre er den udlukket og nytårs forsættet er at spise sunder og hjælpe manden med at tabe sige så de andre ting er udlukket  Men nu skal det være! 

Anmeld

2. januar 2013

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Hihi fik du lavet dem? Jeg har bagt dem idag, de er perfekte! (siger min mand, jeg kan nemlig intet smage pt)

Jeg fik lavet begge slags. Hvilken lavede du ?

Jeg syntes dem med hindbær/makron er lækre.. Men de hævede ikke så meget.. Men er stadig saftige

De andre med marengs syntes jeg virker liiidt tørre... Ikke meget.. Og så kunne selve muffinen være mere sur efter min mening..

Anmeld

2. januar 2013

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Jeg fik lavet begge slags. Hvilken lavede du ?

Jeg syntes dem med hindbær/makron er lækre.. Men de hævede ikke så meget.. Men er stadig saftige

De andre med marengs syntes jeg virker liiidt tørre... Ikke meget.. Og så kunne selve muffinen være mere sur efter min mening..

Jeg lavede osse hindbær makron .. Det er rigtigt de ik hæver så meget, tror det er pga de frosne bær! Vi ku evt prøve med friske og så blande i i stedet for at drysse ovenpå

Og de andre ja.. Enig i smagen. Putter helt klart osse mere citron i næste gang.. Mindre mel evt! Men eeelsker marengs!! Mmmmh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.