Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg kunne godt spise sådan nogle lækre muffins jeg har fået opskrift på af HeidiØ herinde fra ! Jeg er mega lækkersulten...
Er du lækkersulten ? Og hvad kunne du godt spise?
Im mean, and im sorry !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Ja jeg kunne godt spise sådan nogle lækre muffins jeg har fået opskrift på af HeidiØ herinde fra ! Jeg er mega lækkersulten... Er du lækkersulten ? Og hvad kunne du godt spise? Im mean, and im sorry !
Jeg har bagt banan/chokolademuffins idag og dem skal jeg lige til at have en af sammen med et stykke Summerbird chokolade!
P-tærter! De ligger ude i skabet og kalder på mig, men finder dem først frem når Maria er puttet
Baagøe skriver: Jeg har bagt banan/chokolademuffins idag og dem skal jeg lige til at have en af sammen med et stykke Summerbird chokolade!
Uhmm det lyder godt !!!
Hvad for noget Summerbird skal du spise ?
Jeg sælger jo Summerbird til hver dag
Laulund87 skriver: P-tærter! De ligger ude i skabet og kalder på mig, men finder dem først frem når Maria er puttet
Er du SNU ?!
hahah... Hun skal vel også snart i seng.. Hahah ..
Fløde kartofler .. Så de er ved at blive varmet i mikroen .. :)
CarinaSB skriver: Fløde kartofler .. Så de er ved at blive varmet i mikroen ..
Fløde kartofler .. Så de er ved at blive varmet i mikroen ..
FLØDEKARTOFLER ?!
Det er dog en underlig snack
Jeg har mega meget lyst til abemad lige nu, men det må vente til jeg skal handle i morgen..
AalborgPigen skriver: Er du SNU ?! hahah... Hun skal vel også snart i seng.. Hahah ..
Ja da
Hun er på vej i seng nu, far putter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128