Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kunne godt spise en rejemad, men netto havde ingen rejer, og vi spiste dem alle igår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: en hjemmelavet tærte med kylling og peberfrugt og porre det er nok de er friturestegt, men hvis man puttede dem på et stykke papir og de tog det mest af fettet kunne det være de ser vildt gode ud
en hjemmelavet tærte med kylling og peberfrugt og porre
det er nok de er friturestegt, men hvis man puttede dem på et stykke papir og de tog det mest af fettet kunne det være de ser vildt gode ud
mmm det lyder nu også lækkert
Tror faktisk aldi har nogle som skal laves i ovn aggh friture ikke godt
AalborgPigen skriver: Har du fået spist nogle p-tærter ?
Har du fået spist nogle p-tærter ?
Puha ja, av i maven
ddadatdattdatte MUMS !!! Lavede du sådan et tårn eller ?
ddadatdattdatte
MUMS !!! Lavede du sådan et tårn eller ?
Jep, lavede det sammen med mandens, det var ikke ret kønt, men det smagte godt :-D
Sally-Slingshot skriver: Jep, lavede det sammen med mandens, det var ikke ret kønt, men det smagte godt :-D
Hold op hvor er i onde!!!!!
Jeg kunne godt kører en pose chips, men tror ikke jeg kan overtale manden.... gider ikke hente selv, sofaen og nattøjet er sprunget på mig, hehe....
Jannie
AalborgPigen skriver: JeJa jeg kunne godt spise sådan nogle lækre muffins jeg har fået opskrift på af HeidiØ herinde fra ! Jeg er mega lækkersulten... Er du lækkersulten ? Og hvad kunne du godt spise? Im mean, and im sorry !
JeJa jeg kunne godt spise sådan nogle lækre muffins jeg har fået opskrift på af HeidiØ herinde fra ! Jeg er mega lækkersulten...
Er du lækkersulten ? Og hvad kunne du godt spise?
Im mean, and im sorry !
en gammeldags bØfsandwich med sovs
clotte
AalborgPigen skriver: Og så har du ikke engang inviteret mig ? !
Og så har du ikke engang inviteret mig ? !
Du kan nå det endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128