Er der nogen der har hørt om den 14 mdr gammel dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2009

haps

En af de ting man kan undre sig over i denne debat... Som de også sagde i nyhederne i går modtager en vagtlæge ca. 200 opkald på 8 timer - man kan så sige det er en skam der ikke er flere ressourcer til at dække lægevagten - meeen det er jo også forbeholdt akutte ting og langt de fleste kan rent faktisk besvares med "ta to panodiler og gå til din egen læge i morgen"..
Synes det er noget mærkeligt noget at medierne får lov at blæse det så meget op - der er kun én side af sagen her og jeg undrer mig bare over flere ting.. Hvorfor bebrejdes sundhedspersonale for at modtage det budskab der fremlægges?? Man er vel nødt til at tage det der bliver sagt for gode varer?? Det er der med patientklagenævnet og at læger dækker over hinanden er noget vrøvl.. Patientklagenævnet arbejder rent faktisk for patienterne...
Jeg undres - men synes allermest folk skal lade være med at blæse det op.. Det er en frygtelig tragedie for familien og det lille barn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

haps

Dutte84 skriver:

Ikk nok med det, nu har de os fået høvlet en situation mere med et barn der slugte et batteri...

Altså godt at det blev opdaget, han fik det opereret ud, hvad jeg kunne forstå..

Man kan vel sige der startede en heksejagt.. Bør små børn sidde og sutte på en lommeregner????? 

Anmeld

16. juni 2009

Mira0911

haps skriver:

Man kan vel sige der startede en heksejagt.. Bør små børn sidde og sutte på en lommeregner????? 

Nej det burde de ikke og gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.