Er der nogen der har hørt om den 14 mdr gammel dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2009

Mor.sander

Ja, det er en trist historie
Jeg kan bare ikke lade være med at under mig over hvor den lille mand har fået fat i batteriet ? Så de ham sluge det ? eller er det først noget de har fundet ud af senere... For hvis de har set han har slugt det, kan jeg ikke i min vildeste fantasi forstille mig at ikke bare en læge ville lade barne udersøge for at være på den sikker side...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

Pige2009

Dybt tragisk. Men jeg mener stadig, der er sket et svigt i systemet, når forældrene har gjort opmærksom at knægten har slugt et batteri. Ja, man kan selvfølgelig sige, at forældrene skulle holde øje med barnet, men lægerne burde vel tage et røntgenbillede eller lave en scanning for at se, hvor batteriet sidder. Selvfølgelig kender vi stadig ikke alle detaljer, men det lugter lidt synes jeg...

Tankerne går til familien og det store tab den har lidt.

Anmeld

14. juni 2009

Pige2009

Mor.sander skriver:

Ja, det er en trist historie
Jeg kan bare ikke lade være med at under mig over hvor den lille mand har fået fat i batteriet ? Så de ham sluge det ? eller er det først noget de har fundet ud af senere... For hvis de har set han har slugt det, kan jeg ikke i min vildeste fantasi forstille mig at ikke bare en læge ville lade barne udersøge for at være på den sikker side...

Du har ret, og som sagt er alle detaljerne stadig ikke afdækket.

Anmeld

14. juni 2009

AstridM

Der er en patientklagesag kørende.. og tro mig det får ikke medhold! Jeg har selv kørt en der var totalt oplagt, og sørme om ikke lægerne dækkede over hinanden ..

Jeg har meget lidt tilovers for patientklagenævnet og patientankestyrelsen.

Jeg har prøvet at gå til vagtlægen og få besked på at gå og æde panodil selvom jeg kastede blod op. Det viste sig at et mavesår..

Jeg ved ikke hvem jeg skal tro på da jeg jo ikke har set papirene så for min skyld kan begge have ret.

Anmeld

14. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Der døde pga af et batteri der etsede spiserøret op... Og læger som sagde at der var ingeting... Hmm... Synes det for dårligt....

uhhh jeg bliver så ked af det på drengens vejne, hvor er det dog synd...
en frygtelig død...
uanset hvem der taler sandt, må den dreng ha været så dårlig at der sku være taget et røngten billed for længe siden..  for at være sikker på at alt er som det skal være..
snøft snøft har helt ondt indeni..

Anmeld

14. juni 2009

A.

Eva skriver:

Vi aner jo ikke hvem der taler sandt...hvorfor skulle 11!!!! læger lade være med at tage et røngtenbillede?? Forældrene siger de nævnte batteriet og lægerne siger de ikke gjorde.
Jeg tænker bare hvordan et lille barn kunne komme til at få fat i et batteri og sluge det??
Knus Eva..som da synes det er synd, men ulykker sker jo desværre alle steder.

ja nemlig af sådan grund ALLE batterier er gemt lang væk i min lejlighed..

Anmeld

14. juni 2009

louisepigen23

Eva skriver:

Vi aner jo ikke hvem der taler sandt...hvorfor skulle 11!!!! læger lade være med at tage et røngtenbillede?? Forældrene siger de nævnte batteriet og lægerne siger de ikke gjorde.
Jeg tænker bare hvordan et lille barn kunne komme til at få fat i et batteri og sluge det??
Knus Eva..som da synes det er synd, men ulykker sker jo desværre alle steder.

jeg er af den opfattelse at det ikke har noget som helst at sige om forældrene har fortalt det eller ej.... det kunne jo være de ikke havde set det... Men lægerne burde have taget et røngtenbillede da barnet blev mere og mere syg...

Men det er helt igennem forfærdeligt. Da jeg læste om det fik jeg en klump i halsen for tænk hvis det var Marcus.....

Knus Louise

Anmeld

14. juni 2009

Nanna1985

Stakkels stakkels lille dreng.. Det er så GANSKE forfærdeligt og sørgeligt  Jeg ville Dø, hvis det var mit barn  

Anmeld

14. juni 2009

Iliasmor

først og fremmest helt enig i at vi jo ik ved hvad der egentlig er sket..
vil lige sige helt ærligt så har vi et rådent lægesystem herhjem.. både lægevagter og praktiserende læger.. har selv været syg i længere periode hvor jeg fik besked på det nok ville gå over og det 'nok' var virus el. influenza.. men nej blev til sidst heldigvis indlagt og der fandt man så ud af at jeg havde nyrebækkenbetændelse og jag var 'lige' heldige nok at komme til tide så mine nyrer klarede den.. sjovt nok havde jeg været på skadfestuen og blevet set hjemme af tre forskellige lægevagter
og en anden tragisk historie har mistet en veninde to år siden, som led af hovedpine i et stykke tid, hvor læger havde sagt hun nok skulle dyrke motion og drikke mere væske.. en aften blev det så slemt at to lægevagter måtte komme ud, tredje gang de så ringer derind bliver de henvist til skadestuen.. hun går så ind og hviller mens moren ringer efter en ambulance, da ambulancen nået frem var hun hjernedød og døde kort efter på hospitalet.. de fandt så ud af at hun havde en tumor i hjernen... så for ik at tage fat i flere personer jeg kender som er blevet svigtet.. ville jeg bare sige, at jeg fuldstændig har mistet tillid til vores lægesystem.. og alle mine tanker går til forældrene til den 14mdr gammel baby...

Anmeld

16. juni 2009

Mira0911

Ikk nok med det, nu har de os fået høvlet en situation mere med et barn der slugte et batteri...

Altså godt at det blev opdaget, han fik det opereret ud, hvad jeg kunne forstå..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.