Er der nogen der har hørt om den 14 mdr gammel dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. juni 2009

Mira0911

Der døde pga af et batteri der etsede spiserøret op... Og læger som sagde at der var ingeting... Hmm... Synes det for dårligt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

Janep

nææ det har jeg ikk hørt om . men ouh det lyder ikk sjovt da
stakkels barn

Anmeld

14. juni 2009

Honningblomst

Dutte84 skriver:

Der døde pga af et batteri der etsede spiserøret op... Og læger som sagde at der var ingeting... Hmm... Synes det for dårligt....

Vi aner jo ikke hvem der taler sandt...hvorfor skulle 11!!!! læger lade være med at tage et røngtenbillede?? Forældrene siger de nævnte batteriet og lægerne siger de ikke gjorde.
Jeg tænker bare hvordan et lille barn kunne komme til at få fat i et batteri og sluge det??
Knus Eva..som da synes det er synd, men ulykker sker jo desværre alle steder.

Anmeld

14. juni 2009

Ox.

Dutte84 skriver:

Ja så det lige i nyhederne, det er SÅ ringe at så mange læger har set på ham, og ingen har fundet ud af at det var pga et batteri ..

Anmeld

14. juni 2009

Ox.

Eva skriver:

Vi aner jo ikke hvem der taler sandt...hvorfor skulle 11!!!! læger lade være med at tage et røngtenbillede?? Forældrene siger de nævnte batteriet og lægerne siger de ikke gjorde.
Jeg tænker bare hvordan et lille barn kunne komme til at få fat i et batteri og sluge det??

Nej det er selvfølgelig rigtigt, medierne har det med at vise den side af sagen de for flest seere af ..

Anmeld

14. juni 2009

Honningblomst

SussieOx skriver:

Nej det er selvfølgelig rigtigt, medierne har det med at vise den side af sagen de for flest seere af ..

Sådan tænker jeg i hvert fald lidt i det her tilfælde...men det er da synd for forældrene og ikke mindst den bette mand der aldrig nåede aty blive voksen...

Anmeld

14. juni 2009

Diana...

Eva skriver:

Enig det tænkte jeg os. 

Anmeld

14. juni 2009

Mira0911

Medierne skal jo altid overdrive synes jeg...

Anmeld

14. juni 2009

Ox.

Dutte84 skriver:

Medierne skal jo altid overdrive synes jeg...

Ja det er de ufatteligt gode til må man sige...

Anmeld

14. juni 2009

Mira0911

SussieOx skriver:

Ja det er de ufatteligt gode til må man sige...

Jep...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.