Var du med den første dag i BH?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Blev du hos dit barn den første dag i Børnehave?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.799 visninger
51 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

Hvem?

Min ældste skal starte i BH imorgen, det er SÅ vildt, nå men, altså hans DP's datter arbejder dernede (en han kender rigtig godt), og så starter alle børnene fra hans mødregruppe dernede imorgen (jep, den holder vi ved endnu ) - så der er mange han kender

Jeg regner med at jeg blir i BH sammen med ham imorgen også bare er der et par timer, også Torsdag kommer hans selv afsted om formiddagen og spiser middagsmad dernede også fredag en hel dag dernede, (jeg starter først selv Tirsdag i næste uge), så vi har fredag og Mandag, hvor han får "lange" dage dernede - men jeg er hjemme, hvis der blir noget - lyder det ikke som en plan?

Men, var i med jeres hele dagen, den første dag h*n var i BH?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

B&J

daníel skal også starte i BH imorgen...

men vi har været på besøg 2 gange der nede og den leder der er i hans gruppe har været på besøg her fantastisk, han kender ingen der nede....

men han har været der før med vores DP mor og han kender stedet ud og ind, vi har aftalt jeg aflevere ham imorgen kl 9 og henter igen kl 11 så må vi se hvordan det går imorgen

Anmeld

1. januar 2013

Pige2009

Hvem? skriver:

Min ældste skal starte i BH imorgen, det er SÅ vildt, nå men, altså hans DP's datter arbejder dernede (en han kender rigtig godt), og så starter alle børnene fra hans mødregruppe dernede imorgen (jep, den holder vi ved endnu ) - så der er mange han kender

Jeg regner med at jeg blir i BH sammen med ham imorgen også bare er der et par timer, også Torsdag kommer hans selv afsted om formiddagen og spiser middagsmad dernede også fredag en hel dag dernede, (jeg starter først selv Tirsdag i næste uge), så vi har fredag og Mandag, hvor han får "lange" dage dernede - men jeg er hjemme, hvis der blir noget - lyder det ikke som en plan?

Men, var i med jeres hele dagen, den første dag h*n var i BH?

Laura starter i BH mandag og hun er inviteret til boller og saftevand med mor og/eller far. Jeg regner med at blive der et par timer første dag med hende og så kører vi hjem.

Dag 2 kører jeg hende derned og så skal hun være der alene 1-2 timer om formiddagen hvorefter jeg henter hende

Anmeld

1. januar 2013

Laulund87

Her er det en integreret institution så Maria var inde og spise i børnehaven sammen med de andre store vuggestuebørn nogle gange. Desuden har jeg været derinde og lege sammen med hende en times tid flere gange. Så hun kendte stedet inden hun startede

Den første uge var hun afsted fra kl 7 og så hentede jeg hende til middag.

Når han ikke kender stedet, ville jeg nok blive der

Anmeld

1. januar 2013

Hvem?

Baagøe skriver:

Laura starter i BH mandag og hun er inviteret til boller og saftevand med mor og/eller far. Jeg regner med at blive der et par timer første dag med hende og så kører vi hjem.

Dag 2 kører jeg hende derned og så skal hun være der alene 1-2 timer om formiddagen hvorefter jeg henter hende

Præcis, sådan jeg også havde tænkt det

Anmeld

1. januar 2013

PernilleogLouis

Nej det er en integreret ins så han kendte både stedet og de voksne og når børnene rykker stue er de på besøg på den nye stue inden også er der personale rokering samtidig så der fulgte en meget kendt voksen med

Var det en ny ins så ville jeg ik gå fra ham i hvert fald den første dag - måske to

Anmeld

1. januar 2013

KarinaBF

Min søn blev afleveret jeg var der max en 1/2 time for det gik meget bedre at mor ikke var der ! Og så var han der til om eftermiddagen og ville ikke med hjem !

Undskyld denne kommentar men det er altså ikke altid barnet har brug for mor det er bedre at tage hjem pædagogerne skal nok klare det ofte er mor i vejen !

Er selv pædagog

Anmeld

1. januar 2013

Hvem?

KarinaBF skriver:

Min søn blev afleveret jeg var der max en 1/2 time for det gik meget bedre at mor ikke var der ! Og så var han der til om eftermiddagen og ville ikke med hjem !

Undskyld denne kommentar men det er altså ikke altid barnet har brug for mor det er bedre at tage hjem pædagogerne skal nok klare det ofte er mor i vejen !

Er selv pædagog

Rolig - jeg tænker selv, at det ville da ikke være rart, at blive smidt af et sted man kun har besøgt to gange før - og mor bare kører igen....... Når man er knap 3 år..

Anmeld

1. januar 2013

Møller

I vores BH har man ikke noget valg. De kræver at man er der første dag. Dag 2 må man gå nogle timer, dag 3 frivilligt.Og så kører det forhåbentligt på skinner ! 

Anmeld

1. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, vi har ikke været der den dag vores datter og dreng startede i bh. De går i en intregeret institution, så de kendte huset, pædagogerne osv., så det var slet ikke nødvendigt.

De var begge med til, at flytte deres ting fra vs til bh sammen med en pædagog og det var det. Der var ingen problemer overhoved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.