1990h skriver:
ja det et bh helvede..og som om det ikke er trist nok at de vokset så meget
..øv bøv..
når du sider helt stille og tager armen hen til armen og mærker hvor din bøjle går til..kan du så forklare det.min slutter faktisk mere om ved det bagerste af armen end foran?
Jeg er vant til den størrelse, så det er altid et helvede for mig, så sætter utrolig stor pris på at have fundet frem til lace hjemmesiden og butikken!
Du kan ikke sige noget generelt om, hvor bøjlen skal stoppe, for den skal stoppe der, hvor dit bryst stopper... Altså der hvor du, når du trykker let kan mærke ribben og ikke brystvæv, synes også man nærmest kan mærke forskel på om det er brystvæv eller ej... Det er lidt svært at forklare, men jeg håber det giver lidt mening

og så skal du være sikker på, at den passer i omkredsen, for ellers kan den meget nemt komme til at sidde træls og ikke støtte de rigtige steder, og det er vigtigt, når ens barm er større end gennemsnittet

Det er vigtigt, at den sidder, så spænderne bagpå ikke glider op, den skal sidde i samme "højde" hele vejen rundt, helt omme fra bøjlen under brystet

Og alt dette burde dem, der har vejledt dig om, hvilke bh det skal være, have fortalt dig, og valgt en bh ud fra

måske du skal overveje om du skal prøve en 70 i omkreds og så få sådan en forlænger i i stedet for? Det var den eneste måde, jeg kunne få en bh, som sad ordentligt på
Anmeld