til jer der bruger en stor størrelse bh:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.844 visninger
29 svar
0 synes godt om
31. december 2012

1990h

i dag måtte jeg erfare at efter brysterne er vokset i takt med graviditeten så er bh helvedet blevet et endnu større helvede end det var før.

er gået fra en e i skål til en g(endte med at købe g..nogle kunne jeg også passe i f).. normalt har jeg altid brugt bh'r med bøjle og fast skål..uden puder..men disse jeg købte i dag er med bøjle og det løse stof..(ved ikke om de kaldes noget specielt) har aldrig haft sådanne en på før..men et var det der sad bedst som tingene ser ud nu..

men til jer der bruger op omkring disse størrelse og med fylde/stof bh'r.. har i problemer med at i kan mærke bh'en ude i armhulerne.. jeg kunne mærke dem i alle dem jeg prøvede og når jeg sidder her og skriver mærker jeg dem også..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

B&J

jeg bruger f og jeg bruger kun stod men tænke på om BH evt sidder for højt når du kan mærke bøjlen for det er da ikke spor rat.... jeg kan nemlig ikke mærke min bøjle....

Anmeld

31. december 2012

1990h

B&J skriver:

jeg bruger f og jeg bruger kun stod men tænke på om BH evt sidder for højt når du kan mærke bøjlen for det er da ikke spor rat.... jeg kan nemlig ikke mærke min bøjle....

jeg kan bare ikke se hvordan den skulle kunne komme længere ned så sidder brysterne ikke godt

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

B&J skriver:

Samme her

Anmeld

31. december 2012

AnonymMor

1990h skriver:

i dag måtte jeg erfare at efter brysterne er vokset i takt med graviditeten så er bh helvedet blevet et endnu større helvede end det var før.

er gået fra en e i skål til en g(endte med at købe g..nogle kunne jeg også passe i f).. normalt har jeg altid brugt bh'r med bøjle og fast skål..uden puder..men disse jeg købte i dag er med bøjle og det løse stof..(ved ikke om de kaldes noget specielt) har aldrig haft sådanne en på før..men et var det der sad bedst som tingene ser ud nu..

men til jer der bruger op omkring disse størrelse og med fylde/stof bh'r.. har i problemer med at i kan mærke bh'en ude i armhulerne.. jeg kunne mærke dem i alle dem jeg prøvede og når jeg sidder her og skriver mærker jeg dem også..??

Jeg har også før kunnet mærke bøjlen i armhulen og fandt ud af at det var fordi skålen var får stor. så købte jeg den en skål mindre og så kunne jeg ikke mærke den mere.. Bruger selv G skål nu. og det var H skålene jeg kunne mærke generede i armhulen

Anmeld

31. december 2012

1990h

BabyAngel21 skriver:

Jeg har også før kunnet mærke bøjlen i armhulen og fandt ud af at det var fordi skålen var får stor. så købte jeg den en skål mindre og så kunne jeg ikke mærke den mere.. Bruger selv G skål nu. og det var H skålene jeg kunne mærke generede i armhulen

Men jeg prøvede både i e f g og i flere modeller og det var det samme til sidst opgav jernog købte da jeg ikke har nogle jeg kan bruge..

Anmeld

31. december 2012

B&J

1990h skriver:

jeg kan bare ikke se hvordan den skulle kunne komme længere ned så sidder brysterne ikke godt

Jamen HUSK det er jo en med stof og ikke en med så meget støtte som de andre giver.... jeg ville løsne stropperne lidt og trække den lidt ned...

Anmeld

31. december 2012

2721

Jeg bruger G og kan kun huske at have oplevet det problem, da jeg havde en bh der var for stor.

Anmeld

31. december 2012

1990h

B&J skriver:

Jamen HUSK det er jo en med stof og ikke en med så meget støtte som de andre giver.... jeg ville løsne stropperne lidt og trække den lidt ned...

Det hjalp ikke. Har lyst til at tude det er så generede..

Lorte patter

Anmeld

31. december 2012

B&J

1990h skriver:

Det hjalp ikke. Har lyst til at tude det er så generede..

Lorte patter

jeg ville tage den af gå ned til hvor du købte dem og få hjælp så de ikke genere dig... for det lyder som om den sidder for højt eller er for stor eller lille.... eller måske ikke lige den rigtige bh.... min ved brystet sidder 5-7cm under armhulen ca...

det kan jo også være den er for lille eller for stor om livet på dig og ikke skålen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.