til jer der bruger en stor størrelse bh:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2012

1990h

Bøllemyr skriver:

Jeg bruger G og kan kun huske at have oplevet det problem, da jeg havde en bh der var for stor.

Prøvede også bare e den var meget for stor og f var okay men lukkede sad ikke ligeså pænt som g. Men det godt nok irriterende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

1990h

B&J skriver:

jeg ville tage den af gå ned til hvor du købte dem og få hjælp så de ikke genere dig... for det lyder som om den sidder for højt eller er for stor eller lille.... eller måske ikke lige den rigtige bh.... min ved brystet sidder 5-7cm under armhulen ca...

det kan jo også være den er for lille eller for stor om livet på dig og ikke skålen

Har købt omkreds 75 da 70 var blevet for lille.

Har taget priserne af. Men prøver at aflevere den hvide og prøve i f igen men den sad bare ikke ligeså pænt i f men det fandeme også irriterende. Virker som om bøjlen går for langt ind under armen.

Anmeld

31. december 2012

B&J

1990h skriver:

Har købt omkreds 75 da 70 var blevet for lille.

Har taget priserne af. Men prøver at aflevere den hvide og prøve i f igen men den sad bare ikke ligeså pænt i f men det fandeme også irriterende. Virker som om bøjlen går for langt ind under armen.

det lyder som om den sidder for stramt har du prøvet at tage den et hak ud eller 2 bag på??? for den sidder slet ikke rigtigt det skal jo ikke gøre ondt at have sådan et bæst på

Anmeld

31. december 2012

2721

1990h skriver:

Prøvede også bare e den var meget for stor og f var okay men lukkede sad ikke ligeså pænt som g. Men det godt nok irriterende

Jeg er helt stoppet med at købe bh uden hjælp. Jeg beder altid om vejledning, da jeg så 99% af tiden slipper får at lave fejl køb. Måske det var en ide næste gang?

Anmeld

1. januar 2013

1990h

Bøllemyr skriver:

Jeg er helt stoppet med at købe bh uden hjælp. Jeg beder altid om vejledning, da jeg så 99% af tiden slipper får at lave fejl køb. Måske det var en ide næste gang?

Men de er købt med vejledning og har selv solgt undertøj også for en kort periode . Fik an da hjælp fra to af de ansatte i dag og hun sagde.g sad bedre end f men alle de bher jeg prøvede kunne jeg mærke i siden

Tænker sku lidt at det brysterne der noget galt med snart

Anmeld

1. januar 2013

1990h

Bøllemyr skriver:

Men de er købt med vejledning og har selv solgt undertøj også for en kort periode . Fik an da hjælp fra to af de ansatte i dag og hun sagde.g sad bedre end f men alle de bher jeg prøvede kunne jeg mærke i siden

Anmeld

1. januar 2013

Benjamins'mor

Jeg bruger bher med blonde løst stof og bøjler. Når jeg begynder at mærke bøjlen i armhulen ved jeg at det er fordi den er ved at gå igennem stoffet

Anmeld

1. januar 2013

2721

1990h skriver:

Okay, det er da for dårligt
Jeg synes altid jeg får god hjælp og går tilfreds derfra.
Dog kan det tage mig laaaaang tid, da mit ene bryst er større end det andet om min omkreds er så lille 60-65.

Anmeld

1. januar 2013

Michalala

1990h skriver:

Når de er købt med vejledning ville jeg helt bestemt gå tilbage til butikken og spørge om hjælp igen (og sige at deres vejledning ikke har været helt ok). Alternativt måske prøve en anden undertøjsforretning og se om de giver samme vejledning.

Anmeld

1. januar 2013

1990h

Michalala skriver:

Når de er købt med vejledning ville jeg helt bestemt gå tilbage til butikken og spørge om hjælp igen (og sige at deres vejledning ikke har været helt ok). Alternativt måske prøve en anden undertøjsforretning og se om de giver samme vejledning.

Jah går i hvert fald op med den hvide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.