nogen der ved? ang ecco sandaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2012

NoahEmil

helle85 skriver:

okay kan man godt få dem i str 29/30?

skal børnen selv kunne spænde dem omkring tærerne fodi glemmer hun i børnehaven

Modellen tilt går til str 30. De er med velo så nemme at spænde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

NoahEmil

NoahEmil skriver:

Modellen tilt går til str 30. De er med velo så nemme at spænde

Med velcro;-)

Anmeld

31. december 2012

helle85

NoahEmil skriver:

Med velcro;-)

okay tak så vil jeg lige kigge på dem også

Anmeld

31. december 2012

helle85

NoahEmil skriver:

Med velcro;-)

ved du hvor man kan købe dem for kan kun finde dem på netsko/godesko.dk og der er de kun op til str 28

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

helle85 skriver:

jeg bliver nød til at gå hen til nogen lukket da hun gå skævt på fødderne

Min datter går almindeligt og min veninde siger, at børn op til 4-5 år har bedst af at have så meget støtte som muligt til foden, så længe leve lukkede sandaler

Anmeld

31. december 2012

helle85

Baagøe skriver:

Min datter går almindeligt og min veninde siger, at børn op til 4-5 år har bedst af at have så meget støtte som muligt til foden, så længe leve lukkede sandaler

ja det er også det bedst så er lidt irreteret over ecco ikke laver dem så storer.
min dreng på 6 år få også stadig lukket sandaler godt nok ikke samme slags da det ikke er helt så vigtig med at støtte han fod på samme måde

men det er også vigtig at de støtter nok om hælekappen for hvis den er for blød så støtter de heller ikke så meget

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

helle85 skriver:

ja det er også det bedst så er lidt irreteret over ecco ikke laver dem så storer.
min dreng på 6 år få også stadig lukket sandaler godt nok ikke samme slags da det ikke er helt så vigtig med at støtte han fod på samme måde

men det er også vigtig at de støtter nok om hælekappen for hvis den er for blød så støtter de heller ikke så meget

Lige præcis! Jeg tror, jeg vælger Angulus til Laura til sommer

Anmeld

31. december 2012

helle85

Baagøe skriver:

Lige præcis! Jeg tror, jeg vælger Angulus til Laura til sommer

okay jeg må ud og se på de der angulus og se om de er okay men de der babybotte sandaler ser ud som om de støtter som de skal omkring hælen

Anmeld

1. januar 2013

NoahEmil

helle85 skriver:

ved du hvor man kan købe dem for kan kun finde dem på netsko/godesko.dk og der er de kun op til str 28

Har selv købt på godesko og på sarenza der var de lidt billigere, måske det fordi de tilt fra babybotte kun er i drenge farver, men sort og grå ku godt gå til piger. Jeg har også kigget på angulus lækker sandal men synes ikke der er så god støtte til fødder der har brug for det.

Anmeld

1. januar 2013

helle85

NoahEmil skriver:

Har selv købt på godesko og på sarenza der var de lidt billigere, måske det fordi de tilt fra babybotte kun er i drenge farver, men sort og grå ku godt gå til piger. Jeg har også kigget på angulus lækker sandal men synes ikke der er så god støtte til fødder der har brug for det.

jeg tror jeg køber det her par imorgen da da de også er lukket i snuden.

de må jo støtte lige som de ander selv om hælekappen er lidtt laver end de ander???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.