nogen der ved? ang ecco sandaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2012

Hvem?

helle85 skriver:

prisen har ikke så stor betyning da hun bare skal have noget ordenligt til sine fødder.

så må jeg lige prøve de 2 slags sandaler.

Jeg har li luret lidt, og Angulus kan du godt få sandalerne der er lukket foran op til str. 32-33, muligt mere

Min yngste går i Angulus og det er en fantastisk sko, har dog ikke prøvet sandalen derfra, men mon ikke det er det samme, men de er ofte i en prisklasse fra 800 og op efter - men efter min mening også pengene værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

helle85

Hvem? skriver:

Jeg har li luret lidt, og Angulus kan du godt få sandalerne der er lukket foran op til str. 32-33, muligt mere

Min yngste går i Angulus og det er en fantastisk sko, har dog ikke prøvet sandalen derfra, men mon ikke det er det samme, men de er ofte i en prisklasse fra 800 og op efter - men efter min mening også pengene værd

okay så må jeg se om jeg kan få dem på udsalg

Anmeld

31. december 2012

Hvem?

helle85 skriver:

prisen har ikke så stor betyning da hun bare skal have noget ordenligt til sine fødder.

så må jeg lige prøve de 2 slags sandaler.

http://www.smartkids.dk/sko/sko-sneakers/gron_angulus-sko_152745_33

Endda på tilbud - tror jeg vil skylde mig at købe et par

Anmeld

31. december 2012

helle85

Hvem? skriver:

http://www.smartkids.dk/sko/sko-sneakers/gron_angulus-sko_152745_33

Endda på tilbud - tror jeg vil skylde mig at købe et par

mange tak det vil jeg gå ind og kigge på

Anmeld

31. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

helle85 skriver:

nogen der ved om man slet ikke kan få ecco sandaler i str 29/30 der er lukket???

har kigget efter dem på google men syntes kun at jeg kunne finde de åbne sandler

håber meget der er nogen som kan hjælpe da min datter gå skævt på fødderne og ecco er bedst

Ecco laver kun tå-lukket sandaler op til str 25

Jeg vil nemlig kun ha lukket sandal til min datter, men hun har en lang fod, så kan jeg ikk få

Anmeld

31. december 2012

signe.

helle85 skriver:

okay bruger du så de åbne sandaler eller har du fundet en lukkede sandal som er lige så god???

Heldigvis er vi kun nået til str 24 , men gruer for den dag vi må vinke farvel til eccos de lukkede.. Dog vil jeg derefter stadig kun bruge ecco...

Anmeld

31. december 2012

NoahEmil

Min søn går også skævt vi bruger babybotte med fast hælkappe, dog er de ikke lukkede men gir god støtte

Anmeld

31. december 2012

helle85

LouiseVous skriver:

Ecco laver kun tå-lukket sandaler op til str 25

Jeg vil nemlig kun ha lukket sandal til min datter, men hun har en lang fod, så kan jeg ikk få

jeg skal også kun have lukket sandaler til min datter men det er mere fordi hun gå skævt på fødderne

Anmeld

31. december 2012

helle85

NoahEmil skriver:

Min søn går også skævt vi bruger babybotte med fast hælkappe, dog er de ikke lukkede men gir god støtte

okay kan man godt få dem i str 29/30?

skal børnen selv kunne spænde dem omkring tærerne fodi glemmer hun i børnehaven

Anmeld

31. december 2012

helle85

signe. skriver:

Heldigvis er vi kun nået til str 24 , men gruer for den dag vi må vinke farvel til eccos de lukkede.. Dog vil jeg derefter stadig kun bruge ecco...

jeg bliver nød til at gå hen til nogen lukket da hun gå skævt på fødderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.