nogen der ved? ang ecco sandaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.929 visninger
38 svar
0 synes godt om
31. december 2012

helle85

nogen der ved om man slet ikke kan få ecco sandaler i str 29/30 der er lukket???

har kigget efter dem på google men syntes kun at jeg kunne finde de åbne sandler

håber meget der er nogen som kan hjælpe da min datter gå skævt på fødderne og ecco er bedst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

Hvem?

helle85 skriver:

nogen der ved om man slet ikke kan få ecco sandaler i str 29/30 der er lukket???

har kigget efter dem på google men syntes kun at jeg kunne finde de åbne sandler

håber meget der er nogen som kan hjælpe da min datter gå skævt på fødderne og ecco er bedst

Jeg sprugte en gang  Paw sko, mener jeg det var - da min dreng på 2 bruger str. 29 om de ikke havde Ecco der var lukket foran, mener altså hun sagde, at de slutter med lukkede i str. 26 - så tror du skal være meget heldig at finde det, måske der er lavet lidt - men jeg har ikke fundet nogle lukket foran endnu

Anmeld

31. december 2012

helle85

Hvem? skriver:

Jeg sprugte en gang  Paw sko, mener jeg det var - da min dreng på 2 bruger str. 29 om de ikke havde Ecco der var lukket foran, mener altså hun sagde, at de slutter med lukkede i str. 26 - så tror du skal være meget heldig at finde det, måske der er lavet lidt - men jeg har ikke fundet nogle lukket foran endnu

øv det var ikke godt sidste år prøvede vi bundgaads sandaler og hun gik så skævt at de begynte at knave(staves) hendes fod.

har du forstand på hvad for nogen der kan værer lige så gode som ecco??

Anmeld

31. december 2012

Hvem?

helle85 skriver:

øv det var ikke godt sidste år prøvede vi bundgaads sandaler og hun gik så skævt at de begynte at knave(staves) hendes fod.

har du forstand på hvad for nogen der kan værer lige så gode som ecco??

Min den yngste bruger Angulus - de er super til hans fusser, men de er jo så ogspå noget dyre, men ved faktisk heller ikke om de er lukket i deres sandaler?

Ellers har jeg hørt meget godt om Bisgaard, men ved faktisk heller ikke om de er lukket...

Anmeld

31. december 2012

signe.

Hvem? skriver:

Jep, lukkede ecco går kun til 26... Hilsen en som hvis sønner også kun bruger ecco...

Anmeld

31. december 2012

helle85

Hvem? skriver:

Min den yngste bruger Angulus - de er super til hans fusser, men de er jo så ogspå noget dyre, men ved faktisk heller ikke om de er lukket i deres sandaler?

Ellers har jeg hørt meget godt om Bisgaard, men ved faktisk heller ikke om de er lukket...

prisen har ikke så stor betyning da hun bare skal have noget ordenligt til sine fødder.

så må jeg lige prøve de 2 slags sandaler.

Anmeld

31. december 2012

helle85

signe. skriver:

Jep, lukkede ecco går kun til 26... Hilsen en som hvis sønner også kun bruger ecco...

okay bruger du så de åbne sandaler eller har du fundet en lukkede sandal som er lige så god???

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

helle85 skriver:

Følger lige lidt med her, da vi også sværger til Ecco og er mest til lukket sandal

Anmeld

31. december 2012

helle85

Hvem? skriver:

er hælkapen (staves) meget fast på angulus sandalerne

Anmeld

31. december 2012

helle85

Baagøe skriver:

Følger lige lidt med her, da vi også sværger til Ecco og er mest til lukket sandal

det er bare iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.