New york..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2012

nattergalen

serinasmor skriver:

Vil minde dig om at det er en meget dårlig idé at efterlade din sovende 1årig i barnevogn udenfor cafe i NY ... det er nemlig ulovligt

http://www.metroxpress.dk/nyheder/det-er-jo-ikke-u lovligt-at-lade-barnevognen-sta-pa-gaden-i-usa/KOb llb!8vnIyYyReQR4/

men herudover har jeg desværre ingen gode råd .. jeg ville enormt gerne selv afsted men har endnu ikke haft den gyldne mulighed

Haha.. ja det vil skisme ikke være så smart så Det er jo bare det mest naturlige her hjemme i lille Danmark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

nattergalen

Noahmor skriver:

Øv, hvor er jeg misundelig. 

Norwellianisme begynder med billig billetter til New York. De starter med det til sommer fra Oslo, mener jeg og så Kastrup sidst på året.

Ej sikke noget øv de ikke synes de skal gøre det noget før.. Men måske kan det betale sig at tag til oslo.. må jeg lige tjekke..

Anmeld

31. december 2012

nattergalen

sarahb skriver:

Vi var jo afsted sidste sommer og skal afsted igen til Maj, vi rejser med Icelandair, da det er billigt, en god rute og man må ha mega mange kilo med hjem heh

Og så bor vi på hotel Carter, som ligger lige ved times square mere centralt bliver det ikke, det er helt BASIC, pænt men kun med de nødvendige ting, senge, tv og bad. Ikke fancy, men det man skal bruge. og det er MEGA billigt mener ca 600 pr nat, vi har brugt det nogle gange nu og ligeledes resten af min familie.

Hey Sarah..

Tusind tak Ekstra kilo er et must for skal jo shoppe igennem  
Må lige tjekke hvad de byder på her til sommer.. 

Hva har i fået jeres tur til her til Maj? Havde nemlig overvejet at tag afsted inden højsommer, hvor billetterne også stiger.. 

Hvordan går det ellers med jeres lille familie?

Anmeld

31. december 2012

sarahb

nattergalen skriver:

Hey Sarah..

Tusind tak Ekstra kilo er et must for skal jo shoppe igennem  
Må lige tjekke hvad de byder på her til sommer.. 

Hva har i fået jeres tur til her til Maj? Havde nemlig overvejet at tag afsted inden højsommer, hvor billetterne også stiger.. 

Hvordan går det ellers med jeres lille familie?

Vi fik billetterne for 3900 pr person og så hotel for 3600.
Så det er jo super billigt.
Til maj er det bare min mor og jeg, min fødselsdagsgave.

Jamen det går super, vi har det alle godt og nyder hinanden og livet
De er jo store nu, og vokser derudaf

hvad med jer søde?

Anmeld

31. december 2012

Lykke:)

nattergalen skriver:

Tusind tak Lykke, var lige inde og kigge på det, ser total lækkert ud

Det er nemlig rigtig lækkert, og ligger lige ved siden af central park

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

nattergalen skriver:

Takker

Velbekomme. Fedt at I tør tage afsted med en 1-årig. Jeg vil også gerne til New York, men da jeg er alene med min datter på 3 år, venter jeg til hun kommer i skolealderen, da hun så også får lidt ud af turen og har lyst til sightseeing 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.