New york..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Chelsea international hostel -  det er usselt, men det ligger centralt, og det er billigt. Jeg var der med skoleelever for nogle år tilbage, og alle overlevede, selvom det bestemt ikke er luksus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

nattergalen

Lykke:) skriver:

GØR DET! OG GLÆD DIG!
New york er fantastisk! Jeg har været der et par gange og har boet lidt rundt omkring. Men det bedste sted var et hotel (som jeg ikke kan huske hvad hedder ) lige ved siden af central park.

Øv kunne ellers godt ha brugt det navn Noget du måske kan lokkes til at finde ud af??

Tak for opbakningen.. Er også begyndt at glæde mig nu hvor det er besluttet Så må vi bare håbe der ikke kommer noget i vejen.. 

Anmeld

31. december 2012

nattergalen

Mor og meget mere skriver:

Chelsea international hostel -  det er usselt, men det ligger centralt, og det er billigt. Jeg var der med skoleelever for nogle år tilbage, og alle overlevede, selvom det bestemt ikke er luksus 

Tak .. Men vi har en lille søn med på 1 år, så det tænker jeg ikke jeg vil risikere med ham.. 

Anmeld

31. december 2012

serinasmor

Vil minde dig om at det er en meget dårlig idé at efterlade din sovende 1årig i barnevogn udenfor cafe i NY ... det er nemlig ulovligt

http://www.metroxpress.dk/nyheder/det-er-jo-ikke-u lovligt-at-lade-barnevognen-sta-pa-gaden-i-usa/KOb llb!8vnIyYyReQR4/

men herudover har jeg desværre ingen gode råd .. jeg ville enormt gerne selv afsted men har endnu ikke haft den gyldne mulighed

Anmeld

31. december 2012

Lykke:)

nattergalen skriver:

Øv kunne ellers godt ha brugt det navn Noget du måske kan lokkes til at finde ud af??

Tak for opbakningen.. Er også begyndt at glæde mig nu hvor det er besluttet Så må vi bare håbe der ikke kommer noget i vejen.. 

Har fundet deres hjemmeside

http://www.parkcentralny.com

SUPER fedt hotel!!

Anmeld

31. december 2012

Noahmor

nattergalen skriver:

Vi har overvejet en tur til new york til sommer, og vil høre om der er nogen af jer der kender til nogle billige rejseselskaber og hoteller?? Behøver ikke at være fancit da vi er ude det meste af dagen og bare skal bruge et sted at sove, men også sådan at det er acceptabelt at have en baby med..

Og har i nogle gode råd til at rejse med en 1 årig til new york?

Øv, hvor er jeg misundelig. 

Norwellianisme begynder med billig billetter til New York. De starter med det til sommer fra Oslo, mener jeg og så Kastrup sidst på året.

Anmeld

31. december 2012

Noahmor

nattergalen skriver:

Vi har overvejet en tur til new york til sommer, og vil høre om der er nogen af jer der kender til nogle billige rejseselskaber og hoteller?? Behøver ikke at være fancit da vi er ude det meste af dagen og bare skal bruge et sted at sove, men også sådan at det er acceptabelt at have en baby med..

Og har i nogle gode råd til at rejse med en 1 årig til new york?

Norwegian, ville jeg have skrevet. 

Anmeld

31. december 2012

Studerendemor

nattergalen skriver:

Tusind tak for gode ideer  

Skal lige have tjekket ift at bo uden for manhatten.. det lyder som en billigere mulighed..

Selv tak. Jeg vil fraråde dig at bo på hostel, når I har barn med. Det er fortrinsvis for unge back packere, og slet ikke børnevenligt. Det er fint, hvis man bare er sig selv eller ens børn er teenagere. 

Anmeld

31. december 2012

sarahb

Vi var jo afsted sidste sommer og skal afsted igen til Maj, vi rejser med Icelandair, da det er billigt, en god rute og man må ha mega mange kilo med hjem heh

Og så bor vi på hotel Carter, som ligger lige ved times square mere centralt bliver det ikke, det er helt BASIC, pænt men kun med de nødvendige ting, senge, tv og bad. Ikke fancy, men det man skal bruge. og det er MEGA billigt mener ca 600 pr nat, vi har brugt det nogle gange nu og ligeledes resten af min familie.

Anmeld

31. december 2012

nattergalen

Lykke:) skriver:

Har fundet deres hjemmeside

http://www.parkcentralny.com

SUPER fedt hotel!!

Tusind tak Lykke, var lige inde og kigge på det, ser total lækkert ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.