New york..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.904 visninger
25 svar
0 synes godt om
30. december 2012

nattergalen

Vi har overvejet en tur til new york til sommer, og vil høre om der er nogen af jer der kender til nogle billige rejseselskaber og hoteller?? Behøver ikke at være fancit da vi er ude det meste af dagen og bare skal bruge et sted at sove, men også sådan at det er acceptabelt at have en baby med..

Og har i nogle gode råd til at rejse med en 1 årig til new york?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Hullabullabulla

nattergalen skriver:

Vi har overvejet en tur til new york til sommer, og vil høre om der er nogen af jer der kender til nogle billige rejseselskaber og hoteller?? Behøver ikke at være fancit da vi er ude det meste af dagen og bare skal bruge et sted at sove, men også sådan at det er acceptabelt at have en baby med..

Har ingen erfaringer - men er lidt misundelig 

New York skulle være fantastisk

Anmeld

30. december 2012

Studerendemor

nattergalen skriver:

Vi har været i New York et par gange, og det er den mest vidunderlige by. Jeg har desværre ikke et anbefalingsværdigt hotel, men hvis vi skulle derover igen, ville vi finde noget i Brooklyn. Det er SÅ meget billigere, og SÅ  nemt at komme til og fra Manhattan. Fx Williamsburg er hyggeligt og spændende. 

Vi rejste sidste gang med British Airways og det var fint. Havde bestilt pladser forrest, hvor gulvpladsen er god og havde en lift med, hvor hun sov og legede. 

Anmeld

30. december 2012

Pige2009

nattergalen skriver:

Prøv lige at tjekke denne app

airbnb

Anmeld

30. december 2012

tarkoflen

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg har ladet mig fortælle, at det er MEGET billigere at flyve fra Hamburg, nok Tyskland generelt

Har desværre ikke været derovre, så har ingen gode råd til steder at bo, men du må lige smide en tråd op, når l kommer hjem, hvis l har gjort jer gode erfaringer

Rigtig god tur!

Anmeld

30. december 2012

nattergalen

Britt88 skriver:

Har ingen erfaringer - men er lidt misundelig 

New York skulle være fantastisk

Hvor er du sød Britt..  
Glæder mig også.. der skal shoppes max

Anmeld

30. december 2012

nattergalen

skrivemaskine skriver:

Vi har været i New York et par gange, og det er den mest vidunderlige by. Jeg har desværre ikke et anbefalingsværdigt hotel, men hvis vi skulle derover igen, ville vi finde noget i Brooklyn. Det er SÅ meget billigere, og SÅ  nemt at komme til og fra Manhattan. Fx Williamsburg er hyggeligt og spændende. 

Vi rejste sidste gang med British Airways og det var fint. Havde bestilt pladser forrest, hvor gulvpladsen er god og havde en lift med, hvor hun sov og legede. 

Tusind tak for gode ideer  

Skal lige have tjekket ift at bo uden for manhatten.. det lyder som en billigere mulighed..

Anmeld

30. december 2012

nattergalen

Baagøe skriver:

Prøv lige at tjekke denne app

airbnb

Takker

Anmeld

30. december 2012

nattergalen

tarkoflen skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg har ladet mig fortælle, at det er MEGET billigere at flyve fra Hamburg, nok Tyskland generelt

Har desværre ikke været derovre, så har ingen gode råd til steder at bo, men du må lige smide en tråd op, når l kommer hjem, hvis l har gjort jer gode erfaringer

Rigtig god tur!

Vi er fra kbh, så det kan nok ikke betale sig med en flyvning til tyskland først..

Det skal jeg gøre.. Dog er det først en gang til sommer vi skal afsted.. er bare ude i lidt god tid..

Anmeld

30. december 2012

Lykke:)

nattergalen skriver:

GØR DET! OG GLÆD DIG!
New york er fantastisk! Jeg har været der et par gange og har boet lidt rundt omkring. Men det bedste sted var et hotel (som jeg ikke kan huske hvad hedder ) lige ved siden af central park.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.