Dræn spørgsmål igen igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

L&V

For søren da Heidi i er da os bare uheldige.. Stakkels lille William håber snart det er over..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

JFor søren da Heidi i er da os bare uheldige.. Stakkels lille William håber snart det er over..

Ja, det må man dælme sige. Prototypen på ægte ørebarn! Nu ved vi det, så kan der heldigvis gøres noget Havde han ik haft dræn henover julen, så havde vi vidst ik set meget jul herhjemme. Og tak søde

Anmeld

30. december 2012

trunte89

( nu ved jeg godt, at du har fået dit svar, men jeg vil altid reagere på, at det løber fra øret med betændelse. Vi har samme problem herhjemme i øjeblikket. Min datter har dræn, men vidste, at det var røget ud på det ene. Tænkte, at det jo var dræn i det øre hvor det flød. Så drænet netop virkede. Mn efter en uge tog jeg til lægen og fik det tjekket, og hun har IKKE dræn i det øre der er slemt nu, men det andet. S nu er hun på penicillin igen, og skal til ørelæge igen, da lægen mener, at der er en revne på trommehinden.

Så fra nu af, vil jeg nok altid lige vende det med lægen når det flyder selvom der er dræn ( de kan jo være røget ud )

Anmeld

30. december 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Ne

Ja, det må man dælme sige. Prototypen på ægte ørebarn! Nu ved vi det, så kan der heldigvis gøres noget Havde han ik haft dræn henover julen, så havde vi vidst ik set meget jul herhjemme. Og tak søde

Nej det ku jeg forestille mig.. Godt det i det mindste hjælper lidt.. Var selv ørebarn det er bare så træls.. Så lidt ven

Anmeld

31. december 2012

HeidiØ

trunte89 skriver:

( nu ved jeg godt, at du har fået dit svar, men jeg vil altid reagere på, at det løber fra øret med betændelse. Vi har samme problem herhjemme i øjeblikket. Min datter har dræn, men vidste, at det var røget ud på det ene. Tænkte, at det jo var dræn i det øre hvor det flød. Så drænet netop virkede. Mn efter en uge tog jeg til lægen og fik det tjekket, og hun har IKKE dræn i det øre der er slemt nu, men det andet. S nu er hun på penicillin igen, og skal til ørelæge igen, da lægen mener, at der er en revne på trommehinden.

Så fra nu af, vil jeg nok altid lige vende det med lægen når det flyder selvom der er dræn ( de kan jo være røget ud )

Tak for svar alligevel

Ja fra nu af tror jeg også bare jeg ringer ved det mindste

Jeg håber/tror ikke de er faldet ud, men kan jo ikke vide det. Ærgeligt vi rendte ind i al det ferie, så er det jo klart vi må vente lidt med et tjek. Men d. 3. skal vi derop!

Anmeld

31. december 2012

trunte89

HeidiØ skriver:

Tak for svar alligevel

Ja fra nu af tror jeg også bare jeg ringer ved det mindste

Jeg håber/tror ikke de er faldet ud, men kan jo ikke vide det. Ærgeligt vi rendte ind i al det ferie, så er det jo klart vi må vente lidt med et tjek. Men d. 3. skal vi derop!

Ja, det er træls. Håber alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.