Dræn spørgsmål igen igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.726 visninger
35 svar
0 synes godt om
30. december 2012

HeidiØ

William fik dræn i begge ører d. 14/12 - fra 24/12 og til nu har det bare sejlet ud med væske/ørevoks.. er det alm?

Og han sover stadig enormt dårligt om natten.. der kan vi måske bare være uheldige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Janni.

Jeg vil få tjekket ham ved lægen. Taler ud fra den erfaring, jeg har med Silas's ører..
Der kom gulligt væske ud af hans venstre øre, det viste sig at være mellemøres betændelse.
Silas have ingen feber, var som vanlig.

for jer.

Anmeld

30. december 2012

Nettemor

Nej det er det ikke. Ring til ørelægen. Det er sikkert pga betændelse. Det samme skete for Sebastian
Det er ok der kommer lidt men ikke så meget.. og så længe.

Det er heller ikke sikkert det er en betændelse men kan ørelægen vil sikkert gerne se det alligevel.

Anmeld

30. december 2012

K&S

HeidiØ skriver:

William fik dræn i begge ører d. 14/12 - fra 24/12 og til nu har det bare sejlet ud med væske/ørevoks.. er det alm?

Og han sover stadig enormt dårligt om natten.. der kan vi måske bare være uheldige?

Det er betændelse, der flyder ud - så drænene virker 

Vi har fået at vide, at det max må løbe i 5 dage - der efter har vi fået øredråber, der skal fjerne betændelsen - så jeg ville give vagtlægen et kald 

Anmeld

30. december 2012

HeidiØ

Janni. skriver:

Jeg vil få tjekket ham ved lægen. Taler ud fra den erfaring, jeg har med Silas's ører..
Der kom gulligt væske ud af hans venstre øre, det viste sig at være mellemøres betændelse.
Silas have ingen feber, var som vanlig.

for jer.

Okay, det er også gulligt! Og ingen feber og han er helt som han plejer!

Han skal til tjek d. 3. alligevel, kan heller ik komme afsted før.

Og mange tak.. de duuuumme ører altså. Stakkels unger!

Anmeld

30. december 2012

HeidiØ

Nettemor skriver:

Nej det er det ikke. Ring til ørelægen. Det er sikkert pga betændelse. Det samme skete for Sebastian
Det er ok der kommer lidt men ikke så meget.. og så længe.

Det er heller ikke sikkert det er en betændelse men kan ørelægen vil sikkert gerne se det alligevel.

Okay ja, det var også min tanke!

Vi skal afsted d. 3 til tjek alligevel! 

Anmeld

30. december 2012

HeidiØ

K&S skriver:

Det er betændelse, der flyder ud - så drænene virker 

Vi har fået at vide, at det max må løbe i 5 dage - der efter har vi fået øredråber, der skal fjerne betændelsen - så jeg ville give vagtlægen et kald 

Okay ja, det her er jo en uges tid nu. Han skal til tjek d. 3. jan hos hans egen ørelæge, pga. jul osv ku det ikke blive før.

Men burde måske ringe alligevel? Han er glad som han plejer og ingen feber.

Anmeld

30. december 2012

2babygirls

HeidiØ skriver:

NEJ!!!! Han har møb. Skynd jer at få fat i vagtlægen så han kan få nogle øredråber

Anmeld

30. december 2012

Janni.

HeidiØ skriver:

Okay, det er også gulligt! Og ingen feber og han er helt som han plejer!

Han skal til tjek d. 3. alligevel, kan heller ik komme afsted før.

Og mange tak.. de duuuumme ører altså. Stakkels unger!

Tænker der skal behandling til. Øredråber eller penicillin, jeg vil ikke vente til d. 3 hvis jeg var jer.

God bedring med det lille pus

Anmeld

30. december 2012

HeidiØ

Baby2påvej skriver:

NEJ!!!! Han har møb. Skynd jer at få fat i vagtlægen så han kan få nogle øredråber

Har ringet, er på vej ind efter øredråber NU

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.