Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
William fik dræn i begge ører d. 14/12 - fra 24/12 og til nu har det bare sejlet ud med væske/ørevoks.. er det alm?
Og han sover stadig enormt dårligt om natten.. der kan vi måske bare være uheldige?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: William fik dræn i begge ører d. 14/12 - fra 24/12 og til nu har det bare sejlet ud med væske/ørevoks.. er det alm? Og han sover stadig enormt dårligt om natten.. der kan vi måske bare være uheldige?
Det er betændelse, der flyder ud - så drænene virker
Vi har fået at vide, at det max må løbe i 5 dage - der efter har vi fået øredråber, der skal fjerne betændelsen - så jeg ville give vagtlægen et kald
Janni. skriver: Jeg vil få tjekket ham ved lægen. Taler ud fra den erfaring, jeg har med Silas's ører..Der kom gulligt væske ud af hans venstre øre, det viste sig at være mellemøres betændelse. Silas have ingen feber, var som vanlig. for jer.
Jeg vil få tjekket ham ved lægen. Taler ud fra den erfaring, jeg har med Silas's ører..Der kom gulligt væske ud af hans venstre øre, det viste sig at være mellemøres betændelse. Silas have ingen feber, var som vanlig. for jer.
Okay, det er også gulligt! Og ingen feber og han er helt som han plejer!
Han skal til tjek d. 3. alligevel, kan heller ik komme afsted før.
Og mange tak.. de duuuumme ører altså. Stakkels unger!
Nettemor skriver: Nej det er det ikke. Ring til ørelægen. Det er sikkert pga betændelse. Det samme skete for Sebastian Det er ok der kommer lidt men ikke så meget.. og så længe. Det er heller ikke sikkert det er en betændelse men kan ørelægen vil sikkert gerne se det alligevel.
Nej det er det ikke. Ring til ørelægen. Det er sikkert pga betændelse. Det samme skete for Sebastian Det er ok der kommer lidt men ikke så meget.. og så længe. Det er heller ikke sikkert det er en betændelse men kan ørelægen vil sikkert gerne se det alligevel.
Okay ja, det var også min tanke!
Vi skal afsted d. 3 til tjek alligevel!
K&S skriver: Det er betændelse, der flyder ud - så drænene virker Vi har fået at vide, at det max må løbe i 5 dage - der efter har vi fået øredråber, der skal fjerne betændelsen - så jeg ville give vagtlægen et kald
Okay ja, det her er jo en uges tid nu. Han skal til tjek d. 3. jan hos hans egen ørelæge, pga. jul osv ku det ikke blive før.
Men burde måske ringe alligevel? Han er glad som han plejer og ingen feber.
HeidiØ skriver: Okay, det er også gulligt! Og ingen feber og han er helt som han plejer! Han skal til tjek d. 3. alligevel, kan heller ik komme afsted før. Og mange tak.. de duuuumme ører altså. Stakkels unger!
Baby2påvej skriver: NEJ!!!! Han har møb. Skynd jer at få fat i vagtlægen så han kan få nogle øredråber
NEJ!!!! Han har møb. Skynd jer at få fat i vagtlægen så han kan få nogle øredråber
Har ringet, er på vej ind efter øredråber NU
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128