Dræn spørgsmål igen igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

HeidiØ

Janni. skriver:

Tænker der skal behandling til. Øredråber eller penicillin, jeg vil ikke vente til d. 3 hvis jeg var jer.

God bedring med det lille pus

Vi ventede heller ikke, er på vej ind og hente dråberne nu Tak for svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Janni.

HeidiØ skriver:

sådan! Håber han snart får det bedre.

Godt nytår til jer

Anmeld

30. december 2012

2babygirls

HeidiØ skriver:

Har ringet, er på vej ind efter øredråber NU

Dejligt !!

Anmeld

30. december 2012

K&S

HeidiØ skriver:

Okay ja, det her er jo en uges tid nu. Han skal til tjek d. 3. jan hos hans egen ørelæge, pga. jul osv ku det ikke blive før.

Men burde måske ringe alligevel? Han er glad som han plejer og ingen feber.

Jeg ville ikke vente, det kan godt genere ham, når han ligger ned...

Anmeld

30. december 2012

K&S

HeidiØ skriver:

Anmeld

30. december 2012

helle85

HeidiØ skriver:

William fik dræn i begge ører d. 14/12 - fra 24/12 og til nu har det bare sejlet ud med væske/ørevoks.. er det alm?

Og han sover stadig enormt dårligt om natten.. der kan vi måske bare være uheldige?

jeg har ikke læst de andres svar

jeg ville ringe til lægevagten og få noget til det.

min dreng haft dræn i øret siden han var 1 år.

nå det løber så er det mellemøresbetændelse, men det gør som regl ikke ondt på dem, da det ikke trygger på mellem øret da han har dræn.

nå de har dræn ,i så få de mellem øresbetændelse hver gan der bare er lidt baktier (staves), så de kan få det hvis de er forkølet, hvis de ikke har hue på, hvis de få vand i øret osv.

nå min dreng få det så få vi afvide at vi skal skylde øret i eddike vand også få vi øredråber samtidig

har skrevet alle de ting da jeg ikke lige ved hvad du har fået afvide af din ørelæge, håber at det kan hjælpe lidt

Anmeld

30. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min dreng fik lagt dræn d. 20/12. Vi fik at vide at der må løbe væske/ørevoks ud i højst 5 dage. Her er det stopper dag 5. Og han sover uden at vågne en eneste gang fra 19-07 (nogle dage til 8.00)

Så jeg ville ringe til lægevagten.

Min kollegas dreng havde også fået det. En måned efter løb det så meget ud af ørene at der også var på "snask" på blusen. Det viste sig at det rør der blev lagt i var røget ud

Anmeld

30. december 2012

HeidiØ

helle85 skriver:

jeg har ikke læst de andres svar

jeg ville ringe til lægevagten og få noget til det.

min dreng haft dræn i øret siden han var 1 år.

nå det løber så er det mellemøresbetændelse, men det gør som regl ikke ondt på dem, da det ikke trygger på mellem øret da han har dræn.

nå de har dræn ,i så få de mellem øresbetændelse hver gan der bare er lidt baktier (staves), så de kan få det hvis de er forkølet, hvis de ikke har hue på, hvis de få vand i øret osv.

nå min dreng få det så få vi afvide at vi skal skylde øret i eddike vand også få vi øredråber samtidig

har skrevet alle de ting da jeg ikke lige ved hvad du har fået afvide af din ørelæge, håber at det kan hjælpe lidt

Mange tak for respons

Vi fik ringet til vagtlæge og en recept på Ciflox øredråber, vi nu er gået i gang med Så det var vidst meget godt der sad et par dræn eksperter herinde

Anmeld

30. december 2012

HeidiØ

mor:) skriver:

Min dreng fik lagt dræn d. 20/12. Vi fik at vide at der må løbe væske/ørevoks ud i højst 5 dage. Her er det stopper dag 5. Og han sover uden at vågne en eneste gang fra 19-07 (nogle dage til 8.00)

Så jeg ville ringe til lægevagten.

Min kollegas dreng havde også fået det. En måned efter løb det så meget ud af ørene at der også var på "snask" på blusen. Det viste sig at det rør der blev lagt i var røget ud

Tak for svar

Vi har fået nogle øredråber til ham Og skal til ørelægetjek under alle omstændigheder her d. 3. Tror ikke det er faldet ud, men han har klart møb i øjeblikket, uden at være mærket af det om dagen

Vi  for bedre nattesøvn som jer, når det er ovre igen!

Anmeld

30. december 2012

Janni.

HeidiØ skriver:

Mange tak for respons

Vi fik ringet til vagtlæge og en recept på Ciflox øredråber, vi nu er gået i gang med Så det var vidst meget godt der sad et par dræn eksperter herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.