Han vil arbejde på en fridag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Vil ikke tvinge ham til at blive længere men ved også han bliver sur vis jeg bliver lidt længere nu han har sagt ja til arbejde

Hvorfor? Børnene er der ikke.. Han kan bare selv tage hjem og så kan du blive kørt hjem eller tag en taxa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvorfor? Børnene er der ikke.. Han kan bare selv tage hjem og så kan du blive kørt hjem eller tag en taxa.

Vi køre i en bil der ud og ved der vil komme en diskusion dagen efter vis jeg bliver

Anmeld

30. december 2012

VIPpigen

Sådan som jeg læser det, så er du ked af det over han har sagt ja til job den 1 januar, fordi i skal til stor fødselsdag den 31 ved din familie.

du havde måske håbet på en god aften, først sammen med børnene, så kunne de putte hvor der nu var plads, og i kunne hygge/feste videre med resten af familien uden at tænke på hvornår i skal op den 1. Og have en total hygge/slap af dag......

så forstår jeg godt du syntes det er irriterende. Og jeg kunne sagtens finde på at sende ham hjem når han vil hjem, sammen med ungerne, og så ville jeg komme når jeg nu syntes. Du skal bare være oppe når han tager på job, så må han tage ungerne mens du sover brandert ud....

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Sådan som jeg læser det, så er du ked af det over han har sagt ja til job den 1 januar, fordi i skal til stor fødselsdag den 31 ved din familie.

du havde måske håbet på en god aften, først sammen med børnene, så kunne de putte hvor der nu var plads, og i kunne hygge/feste videre med resten af familien uden at tænke på hvornår i skal op den 1. Og have en total hygge/slap af dag......

så forstår jeg godt du syntes det er irriterende. Og jeg kunne sagtens finde på at sende ham hjem når han vil hjem, sammen med ungerne, og så ville jeg komme når jeg nu syntes. Du skal bare være oppe når han tager på job, så må han tage ungerne mens du sover brandert ud....

Ja noget i den stil, men så blev vi tilbudt at få hentet børn...

ville ikke være der længere for at drikke for drikker ikke denne aften uanset hvad men syntes bare det er træls at han vælger arbejde den sidste dag vi har alle fire sammen de næste par uger

Anmeld

30. december 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

Ja noget i den stil, men så blev vi tilbudt at få hentet børn...

ville ikke være der længere for at drikke for drikker ikke denne aften uanset hvad men syntes bare det er træls at han vælger arbejde den sidste dag vi har alle fire sammen de næste par uger

Haha. Jeg mente nu heller ikke helt sådan en brandert... Men man er alligevel døsig dagen derpå, ligemeget om man drikker eller ej syntes jeg (måske det bare er mig og alderen) 

men jeg forstår godt du er træt af han skal/vil arbejde. Hvorfor ikke hygge hjemme med familien???

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Haha. Jeg mente nu heller ikke helt sådan en brandert... Men man er alligevel døsig dagen derpå, ligemeget om man drikker eller ej syntes jeg (måske det bare er mig og alderen) 

men jeg forstår godt du er træt af han skal/vil arbejde. Hvorfor ikke hygge hjemme med familien???

Jeg fortalte ham at jeg ellers havde håbet på vi bare skulle slappe af D.1 (vi har kun sovet hjemme siden D.23 og ellers været ude hele dagen) men han svarede bare at han ikke bare kunne være her hjemme en hel dag

Anmeld

30. december 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

Jeg fortalte ham at jeg ellers havde håbet på vi bare skulle slappe af D.1 (vi har kun sovet hjemme siden D.23 og ellers været ude hele dagen) men han svarede bare at han ikke bare kunne være her hjemme en hel dag

Øhh... Tak skal du have... Hvorfor kunne han så ikke lige det

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Øhh... Tak skal du have... Hvorfor kunne han så ikke lige det

Ja det var også sådan jeg tænkte 

Anmeld

31. december 2012

Benjamins'mor

2-3 tiden at tage hjem med to små børn er nok det jeg er mest forarget over i denne tråd.

Min søn bliver 2 på torsdag og han kan ikke engang holde sig til kl 23. :O

Anmeld

31. december 2012

Carina:-)

Benjamins'mor skriver:

2-3 tiden at tage hjem med to små børn er nok det jeg er mest forarget over i denne tråd.

Min søn bliver 2 på torsdag og han kan ikke engang holde sig til kl 23. :O

Men nu handler tråden jo ikke om hvorvidt du ville holde dine børn oppe så længe 

Mine kan heller ikke holde så længe,men de får lov til at blive oppe så længe de lyster sådan en aften .

Det handler vel om hvad man som forældre har det godt med,og hvad ens børn er vant til.

Jeg undrer mig da også tit over folk der putter deres børn kl 18.30 ,men går udfra at det gøres fordi den familie har det bedst med det .

Godt nytår 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.