Han vil arbejde på en fridag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.702 visninger
30 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. december 2012

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger har min kæreste valgt at sige ja til at arbejde på sin fridag  

normalt syntes jeg det er ok men denne ene dag irreterende mig.

vi er inviteret til stor rund fødselsdag D.31/12 hos noget af min familie og det har han vist i 3-4 måneder.

når men han arbejder så natten til D.31 og nu har han valgt at sige ja til at arbejde D.1/1 fra frokost og resten af dagen

så det der ellers var aftalt som en dag/aften hvor vi tog hjem når ungerne ikke kunne mere, har han nu ændret til at vi senest skal køre 00.30

syntes det er rigtig tarveligt af ham og bliver bare så ked af han "bare" siger ja til arbejde dagen efter.

jeg har sagt til ham at jeg syntes det er træls men han mener alligevel ungerne er trætte kl 20 øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Loa

00.30 er da også en pæn tid at blive til hvis man har børn med??

Tænker der må være en årsag til han har sagt ja til at arbejde?

Anmeld

30. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger har min kæreste valgt at sige ja til at arbejde på sin fridag  

normalt syntes jeg det er ok men denne ene dag irreterende mig.

vi er inviteret til stor rund fødselsdag D.31/12 hos noget af min familie og det har han vist i 3-4 måneder.

når men han arbejder så natten til D.31 og nu har han valgt at sige ja til at arbejde D.1/1 fra frokost og resten af dagen

så det der ellers var aftalt som en dag/aften hvor vi tog hjem når ungerne ikke kunne mere, har han nu ændret til at vi senest skal køre 00.30

syntes det er rigtig tarveligt af ham og bliver bare så ked af han "bare" siger ja til arbejde dagen efter.

jeg har sagt til ham at jeg syntes det er træls men han mener alligevel ungerne er trætte kl 20 øv

Hvor.gamle er børn, siden du tror de kan holde sig til længere end 24? Når din kæreste tror.at de.er. Trætte kl.20.
Det er en rund fødselsdag. Der kommer til at være gang i den... De kan sagtens blive hurtigt.trætte.
Det er selvfølgelig surt han har sagt ja, men har du spurgt hvorfor han har sagt ja??

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Loa skriver:

00.30 er da også en pæn tid at blive til hvis man har børn med??

Tænker der må være en årsag til han har sagt ja til at arbejde?

Det er første år han skal holde med dem og de plejer at holde til kl 2-3 stykker og den eneste grund han kan komme med er han ikke gider være hjemme og slappe af hele tirsdagen

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvor.gamle er børn, siden du tror de kan holde sig til længere end 24? Når din kæreste tror.at de.er. Trætte kl.20.
Det er en rund fødselsdag. Der kommer til at være gang i den... De kan sagtens blive hurtigt.trætte.
Det er selvfølgelig surt han har sagt ja, men har du spurgt hvorfor han har sagt ja??

De er 5 og 3 men de sover gerne til middag og så holder de til kl 2-3 stykker.

ja har spurgt og det var fordi han ikke bare gad at være hjemme sammen med os om tirsdagen  

vi har ikke været hjemme om aftenen siden d.23 og vi havde så d.1 inden hverdagen begynder Igen og vi så ser hinanden endnu mindre

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

Det kunne min kæreste da også godt finde på .. Det tager jeg ikke så tungt ..

Men , 5 og 3 år .. ?
Forventer du dine børn på 5 og 3 år skal være vågne til 2-3 tiden , om natten??????? Til en rund fødselsdag ???? 

Anmeld

30. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

De er 5 og 3 men de sover gerne til middag og så holder de til kl 2-3 stykker.

ja har spurgt og det var fordi han ikke bare gad at være hjemme sammen med os om tirsdagen  

vi har ikke været hjemme om aftenen siden d.23 og vi havde så d.1 inden hverdagen begynder Igen og vi så ser hinanden endnu mindre

Der er bare nogen der heller vil arbejde.
Jøsses 2-3 om natten? De kommer så til at sove længe den 1 og skal tidligt i seng så de er friske til børnehaven onsdag.

Anmeld

30. december 2012

jydeinden

nu skal jeg lige være sikker på jeg forstår.. du vil slæbe dine to børn med til en rund fødselsdag nytårsaften, i nye omgivelser (formoder jeg) et sted hvor de ikke har mulighed for at sove, og så klager du over at din mand "allerede" vil hjem til midnat ?

Anmeld

30. december 2012

MorDk

jydeinden skriver:

nu skal jeg lige være sikker på jeg forstår.. du vil slæbe dine to børn med til en rund fødselsdag nytårsaften, i nye omgivelser (formoder jeg) et sted hvor de ikke har mulighed for at sove, og så klager du over at din mand "allerede" vil hjem til midnat ?

Ja men også at han skal arbejde 01.01.13 mener jeg...?!

Men jeg havde taget hjem ihvertfald!

Anmeld

30. december 2012

jydeinden

MorDk skriver:

Ja men også at han skal arbejde 01.01.13 mener jeg...?!

Men jeg havde taget hjem ihvertfald!

også her.. jeg havde i hvertfald ikke ladet mine børn blive oppe til så sent.

og der er jo mange der arbejder dagen efter nytårsaften, måske ikke om morgenen men så om middagen eller aftenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.