Han vil arbejde på en fridag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Kan ikke se problemet når I alligevel bliver til 00.30. Det er ret lang tid når man har børn. Nu ved jeg ikke hvor gamle de er, men jeg ville ikke blive så lang tid nogen steder hvis der ikke er tale om teenager.

Jeres aften/nat er da ikke ødelagt af den årsag. I har jo helt til 00.30.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Kan ikke se problemet når I alligevel bliver til 00.30. Det er ret lang tid når man har børn. Nu ved jeg ikke hvor gamle de er, men jeg ville ikke blive så lang tid nogen steder hvis der ikke er tale om teenager.

Jeres aften/nat er da ikke ødelagt af den årsag. I har jo helt til 00.30.

Vi er blevet tilbudt at få hentet børn når de er trætte og er ikke tiden jeg er sur over men at jeg nu ved han går og ser på uret hele aftenen bare for at vi kan komme hjem

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Det kunne min kæreste da også godt finde på .. Det tager jeg ikke så tungt ..

Men , 5 og 3 år .. ?
Forventer du dine børn på 5 og 3 år skal være vågne til 2-3 tiden , om natten??????? Til en rund fødselsdag ???? 

Forventer ikke mine børn er vågne til 2-3 stykker men ved fra tidligere at de kan finde på det..

og det der irretere mig er at det er den sidste dag han har fri inden børnenes og min hverdag begynder igen. ( han arbejder ca 6 ud af 7 dage) han arbejder nat så når vi andre er vågne sover han selvfølge og er helt fint. Derfor syntes jeg er er træls at han vælger arbejde den dag. Tiden vi evt skal hjem er ok bare irreterende når vi ellers var bleve tilbudt at få hentet børn når de var trætte så vi havde lidt tid ved siden af men det kan vi ikke nu

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Der er bare nogen der heller vil arbejde.
Jøsses 2-3 om natten? De kommer så til at sove længe den 1 og skal tidligt i seng så de er friske til børnehaven onsdag.

Ja de sover gerne længe i ferien :-) 

de skal ikke afsted om onsdagen, de har ferie til D.7

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

nu skal jeg lige være sikker på jeg forstår.. du vil slæbe dine to børn med til en rund fødselsdag nytårsaften, i nye omgivelser (formoder jeg) et sted hvor de ikke har mulighed for at sove, og så klager du over at din mand "allerede" vil hjem til midnat ?

Børnene kender stedet og der er et rum så alle børnene kan lege selv.

vi havde lige aftalt afhentning af børn når Sdr var trætte så vi kunne blive lidt.. lige inden han sagde ja til arbejde

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Ja men også at han skal arbejde 01.01.13 mener jeg...?!

Men jeg havde taget hjem ihvertfald!

Han har først igår aftalt arbejde så var meningen han havde fri D.1

Anmeld

30. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Ja de sover gerne længe i ferien :-) 

de skal ikke afsted om onsdagen, de har ferie til D.7

Det lyder som han ikke vil være der længere. Og hvorfor bliver du der ikke bare? Du kan jo ikke tvinge ham til at blive der længere end han vil

Anmeld

30. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Børnene kender stedet og der er et rum så alle børnene kan lege selv.

vi havde lige aftalt afhentning af børn når Sdr var trætte så vi kunne blive lidt.. lige inden han sagde ja til arbejde

Men det var aftalt som en aften, hvor I tog hjem, når børnene ikke kunne mere- skrev du først? 

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Men det var aftalt som en aften, hvor I tog hjem, når børnene ikke kunne mere- skrev du først? 

det var også planen da vi blev inviteret og så forleden fik vi det andet tilbud om evt afhentning

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Det lyder som han ikke vil være der længere. Og hvorfor bliver du der ikke bare? Du kan jo ikke tvinge ham til at blive der længere end han vil

Vil ikke tvinge ham til at blive længere men ved også han bliver sur vis jeg bliver lidt længere nu han har sagt ja til arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.