Hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

MorDk

Gigl skriver:

Men hvis han sover en times tid efter kl 14, så er kl også 15, hvor han ellers plejer at skulle i seng, så er det allerede rykket lidt. Så kan han måske holde sig vågen fra 15 til 19

Det er længe at være vågen... Men nogle børn kan jo klare det - andre kan ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Mor1012

Sørens skriver:

HJÆÆÆÆLP ;-) Min lillemand går i seng til natten mellem 15 og 16 hver dag...vågner 1 gang mellem 22-01 og får flaske og så kl.04 vil han absolut op!!!???? Intet virker? Har prøvet at "lege" nat, ved at give mad og så i seng igen...men så ligger han bare vågen og gearer sig selv mere og mere op, som så ender i gråd hvis vi ikke tager ham op HJÆÆÆLP Hvad ville gøre? Vil så gerne "rykke" hans søvn bare en times tid!

kan se din er ligeså gammel som min.

kan du ik strække hans tid lidt om eftermiddagen. matilde har sommetider faldet i søvn kl 17 og vågner os kl 04

igår sov hun fra 18.30 til 05.15 men det okay syntes jeg, det skal nok vende

Anmeld

29. december 2012

Sørens

MorDk skriver:

Ok. så tror jeg midofrstod det du skrev... eller også læste jeg det ikke grundigt nok. Sorry. Men altså børn har forskellige døgnrytmer... Jeg kan til tider "føle" at vores datter sover dagen væk. Hun vågner og så får hun mad og hygger lidt, skiftet ble og så sove igen...

Håber du finder en løsning!

bare ok! Og tak

Anmeld

29. december 2012

DitteFisk

Sørens skriver:

vil lige understrege at der ikke er tale om at jeg tvinger ham til at sove...men f.eks de gange hvor han sover fra 14 til 15 så vågner han og er meget irritabel...vrisser og smågræder og vil ingenting...når jeg så har givet ham en flaske og lægger ham i sengen så smiler han og pludrer lidt og falder i søvn efter cirka 10min, hvis jeg derimod holder ham vågen så bliver han mere og mere ked af det!.

Tror bestemt heller ikke du tvinger ham til at sove det handler vel om hans rytme og den er en smule forskubbet, således at han bliver super træt meget tidligt og vågner så naturligvis meget tidlig 'morgen' igen. 
Så det kan godt være der går lidt tid med at ændre det, hvor han måske skal vækkes på tidspunkter hvor han normalt ville sove, og så vil han sansyligvis blive irritabel og pyldret, for han er jo vant til noget andet

Anmeld

29. december 2012

Sørens

2-små skriver:

kan se din er ligeså gammel som min.

kan du ik strække hans tid lidt om eftermiddagen. matilde har sommetider faldet i søvn kl 17 og vågner os kl 04

igår sov hun fra 18.30 til 05.15 men det okay syntes jeg, det skal nok vende

Jo det vil jeg prøve. tak

Anmeld

30. december 2012

Jibbe

Jeg ville ikke vække ham men holde ham et kvarter længere på alle hans lure i løbet af dagen og når det var kørt godt ind, så tage et kvarter mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.