Hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. december 2012

Sørens

HJÆÆÆÆLP ;-) Min lillemand går i seng til natten mellem 15 og 16 hver dag...vågner 1 gang mellem 22-01 og får flaske og så kl.04 vil han absolut op!!!???? Intet virker? Har prøvet at "lege" nat, ved at give mad og så i seng igen...men så ligger han bare vågen og gearer sig selv mere og mere op, som så ender i gråd hvis vi ikke tager ham op HJÆÆÆLP Hvad ville gøre? Vil så gerne "rykke" hans søvn bare en times tid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Janni.

Sørme også tidligt at blive puttet til nat. Klart at han så er frisk ved den tid. 

I kan prøve at rykke hans sengetid med et kvarter, når han har vænnet sig til det, så rykker i et kvarter mere osv.. Det har jeg hørt skulle være den bedste måde at gøre det på. 

Anmeld

29. december 2012

DitteFisk

Jeg ville ikke putte så tidligt til nat. Hvis lillemand virkelig er træt der, så kunne han få en times tid, og så blive puttet igen mellem 19-20 stykker

Anmeld

29. december 2012

MorDk

Vi bruger KUN vuggen/sengen (vores soveværelse)når hun bliver lagt til natten. De gange hun sover i løbet af dagen ligger hun enten i barnevognen eller i en anden seng på sit værelse...  (nogle gange zzz på sofaen)

Anmeld

29. december 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår
Gigl skriver:

Jeg ville ikke putte så tidligt til nat. Hvis lillemand virkelig er træt der, så kunne han få en times tid, og så blive puttet igen mellem 19-20 stykker

Kl 16 er meget tidligt at blive lagt til nat!

Anmeld

29. december 2012

Sørens

Jamen hvad skal jeg da gøre? Jeg vil da ikke vække ham

Anmeld

29. december 2012

MorDk

Sørens skriver:

Det kan du jo blive nød til. Jeg vækker min datter hvis hun sover omkring kl.16.30 for ellers er hun ikke klar til natten...

Anmeld

29. december 2012

L&V

Sørens skriver:

I det tilfælde der er du bare nødtil det ellers er det bare jeres rytme, det er lidt de valg du har..

Anmeld

29. december 2012

Sørens

MorDk skriver:

Det kan du jo blive nød til. Jeg vækker min datter hvis hun sover omkring kl.16.30 for ellers er hun ikke klar til natten...

Ja ok...troede at det ikke var godt at vække dem? Pyha kan godt mærke at jeg er førstegangsmor  Ok...så tricket er at lægge ham et andet sted end hans seng og så vække ham hvis han sover længere end cirka 2 timer?

Anmeld

29. december 2012

DitteFisk

Sørens skriver:

Prøv evt at vende rytmen ved at give lillemand en middagslur lige efter middagstid, og lad ham så sove nogle timer. Han vågner nok omkring der, hvor du ellers ville have lagt ham i seng så, vil jeg gætte på og derefter er han jo så vågen indtil han bliver træt igen til aften. Tror det handler om at få skubbet rytmen lidt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.