Kan du lave en ægte sauce - og også lide den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

ano14316

Muhmi skriver:

Det er ikke svært at lave en bernaise sauce, det er svært at få den til at hænge sammen Hehe

Ja jeg kan lave en ægte bernaise, fra bunden og stadig undgå at den skeler, jeg kan også lave hollandaise sauce... Ikke svært, det kræver bare tålmodighed og masser af armkræfter

Og jeg eeeeelsker den hjemmelavede sauce, ikke alt det der købeplask.. Wadr!

Kan du ikke lige fortælle mig hvad jeg skal spise til aftensmad med hollandaise til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Muhmi

ano14316 skriver:

Kan du ikke lige fortælle mig hvad jeg skal spise til aftensmad med hollandaise til?

Frisk laks er altid et hit i min verden... Og med dejlige friske ovnbagte rodfrugter til

Anmeld

2. januar 2013

ano14316

Muhmi skriver:

Frisk laks er altid et hit i min verden... Og med dejlige friske ovnbagte rodfrugter til

Det ender nok med det.. hihi.. det er også dejligt.. der er bare ikke laks på tilbud nogen steder.. ihhhh... 

min kæreste er ikke så god til bagte rodfrugter.. men kan være ejg laver til mig og sønnen.. så må han bare spise kartofler.. 

Anmeld

2. januar 2013

Muhmi

ano14316 skriver:

Det ender nok med det.. hihi.. det er også dejligt.. der er bare ikke laks på tilbud nogen steder.. ihhhh... 

min kæreste er ikke så god til bagte rodfrugter.. men kan være ejg laver til mig og sønnen.. så må han bare spise kartofler.. 

Hmm.. Jamen noget kuller er jo også rigtig lækkert, det kunne også være du kunne finde noget lækkert torsk nu her lige efter nytår Det går også super godt sammen med hollandaise

Herhjemme plejer vi at gøre sådan at når vi bliver trætte af kogte kartofler, så tager vi kartoflerne og skyller dem rene, halverer dem marinerer dem i olie, citron, salt og peber og så bager dem i ovnen til de er godt sprøde... Det er bare super lækkert og så kan man jo gøre det samme med rodfrugterne Og så koge en stor omgang lækker broccoli til Broccoli + hollandaise = NUUUM 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.