Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

Muhmi

Herhjemme er det bestemt IKKE normalt!

Jeg ville få et føl på langs hvis Anders sagde sådan til mig, så skulle han slet ikke være her, så kunne jeg sagtens selv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

MorDk

Miss Kat skriver:

Blander mig lige.

Det var dog en besynderlig og barnlig indstilling... og ikke mindst utroligt sårende når nu engang omstændighederne er som de er. Så må han sq da smutte, hvis han ikke vil være far. Enten er han der 100% eller også må han da vælge at det ikke er et liv for ham. Sorry, men det synes jeg sq. Han kan da ikke bruge dét som argument til at opføre sig som en doven teenager og give dig skyldsfølelse, så du gør alt det praktiske.. Du valgte måske at få barnet, men han kunne jo så have valgt ikke at være en del af det. Det valgte han jo så alligevel og så skal han sq da også være der! Jeg var godt nok blevet knotten, hvis jeg havde skulle finde mig i, samt høre på dét der. 

Enig!

Anmeld

27. december 2012

MorDk

Muhmi skriver:

Herhjemme er det bestemt IKKE normalt!

Jeg ville få et føl på langs hvis Anders sagde sådan til mig, så skulle han slet ikke være her, så kunne jeg sagtens selv...

...ja og jeg ville få et på tværs!

Det er IKKE ok at han behandler dig/jeres søn sådan!

Anmeld

27. december 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

At manden aldrig står op med barnet om morgenen? Vores søn er 1,5 år og manden har måske stået op med ham om morgenen 5 gange. Aldrig af sig selv. Og han starter med at sige vores søn navn bebrejdede og småskælde indtil jeg kommer og overtager. Vores søn vågner senest kl 6 hver morgen. Far kl 7:30 i hverdagen og 9 / 10 tidens weekenden. Kunne bare godt tænke mig at sove lidt længere engang imellem, og når vi nu er to burde det jo kunne lade sig gøre, men det kan det ikke. Selv når jeg er syg er der ikke nogen kære mand. Havde forslået ham at hver lørdag stod han op så tager jeg alle andre dage, men det er åbenbart heller ikke en mulighed. Øv. Er anonym fordi jeg er flov over hvordan Han behandler mig nogle gange men mest fordi jeg tror det er mig der er pivet og forkert på den, fordi man skal jo sætte sine egne behov til side når man er mor.

NEJ

Han få mande sig op til det ansvar det er at være far...

Her tilbyder manden det altid i weekenderne, selvom han altid er oppe kl 5.00 til hverdag..... 

Anmeld

27. december 2012

Muhmi

MorDk skriver:

...ja og jeg ville få et på tværs!

Det er IKKE ok at han behandler dig/jeres søn sådan!

Nå ja, det er på tværs det hedder hihi

Anmeld

27. december 2012

MorDk

Muhmi skriver:

Nå ja, det er på tværs det hedder hihi

Anmeld

27. december 2012

Mum33

Nej. Vi delte 50/50. I hverdagens skulle vi jo op alligevel, men i weekenderne tog den ene lørdag og den anden søndag, så man hver især fik en dag hvor man kunne "sove den ud"

Anmeld

27. december 2012

TeamRocket

Her står vi gerne alle sammen op, så får man en hyggelig start på dagen med fælles morgenmad og i hverdagene hjælpes vi af med at blive klar til at komme ud af døren. Det synes jeg er normalt, jeres fordeling ville ikke gå herhjemme. Spiser i aldrig morgenmad sammen som en familie? Det synes jeg i burde indføre, det er så hyggeligt og gir bare den bedste start på dagen :-)

Anmeld

27. december 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Lyder som et godt samarbejde i har :-) nej for han siger at det var mig der ville være mor og han ville helst have været foruden.

hvis min kæreste oprigtigt havde det sådan så ville jeg 100% hellere undvære ham og undgå skuffelser og knuste hjerter sikke da en øv-kommentar/holdning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.