Anonym skriver:
Det lyder som det jeg gerne ville have indført, og det synes jeg egentlig overhovedet ikke er fair, for man burde gøre lige meget, men jeg ville gerne alligevel, men det er jo så ikke nok for ham. Men du siger der er ingen kære mor hvis du er syg, men hvad ville du gøre hvis manden, som min, så var sur og gjorde barnet ked, så du kunne ligge syg i sengen og høre far være hård urimelig og negativ og en lille gut på halvandet som græder og søger sin fars opmærksomhed. Det kan mit hjerte ikke holde til. Jeg aner ikke hvordan jeg vender situationen.
Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, andet end at snakke med ham og forklare ham at han er urimlig når han ikke vil tage sig af jeres søn og bruge hans gråd mod dig.
Jeg ved ikke om det en ide, men du kunne være du skulle ligge lidt tryk på og for sige,l at som det køre lige nu så føler du lige så godt kunne være enlig mor, når han ikke vil tage sit ansvar ifh. til jeres søn om morgen. Men det er dig der kender din mand og ved om det vil have en effekt.
Dette skal ikke forstås sådan at jeg opfordre dig til at du skal true med at gå fra, men at du skal for tælle ham hvad du føler omkring situationen
Anmeld