Når nu den bette gider komme ud ( hun skulle jo have været ude nu

)
ja så kommer Lærke stadig i børnehave..
De første 14 dage hvor manden går hjemme også, ja der kommer hun kun afsted 2 dage og det er fordi der er nogle udflugter og andet oppe i bh, som vi ved at hun vil elske og komme med på..
Når han så starter igen, ja så skal hun forsat i bh.. Ikke hver dag.. 3-4 dage om ugen.
De 2 dage bliver "lange" fra 7.00 til 15.00
De andre 2 dage bliver det ca fra 9.00 til 14- 15 stykker alt efter hvad de lige skal i bh den dag osv..
Jeg kunne ikke drømme om og holde hende hjemme under hele min barsel.
For det første ville jeg slet slet ikke kunne underholde hende og dem vi kender der har børn på hendes alder går alle på arbejde og derfor vil hun ikke kunne lege med dem.
For det andet vil jeg også have lov til og nyde den lille ny i nogle alene timer ligesom jeg gjorde med Lærke den gang hun var lille..
For det tredie syntes jeg ikke Lærke skal med i mødregruppe.. Det er for mig en voksen tid med andre nybaget mødre jeg vil have lov til og nyde....
I sommerferien får hun 3ugers ferie med os begge og så får hun nogle ekstra fridage med mig også...
Jeg syntes
ikke det er iorden de børn der kommer afsted hver dag i instution når mor går hjemme på barsel.
Men jeg syntes bestemt det er ok at de kommer afsted nogel dage om ugen og jeg gør det også selv ,uden så meget som og tøve..
Så det er sådan det bliver her hjemme det næste år.
Pia..
Anmeld