Fordi man bliver nød til at have lidt tid for sig selv, tror jeg. Jeg synes ikke, at der er noget forkert at aflevere børnene, når man have fri fra arbejde. Man kan ordne en masse ting hurtigere, laver mere mad end normal og frysse den eller ordne papir arbejde. Og så kan man hente dem tidligere en normal. Generelt plejer de at have det godt, ikke? Jeg regner med, at min søn bliver afleveret til institution, når jeg har født. Jeg har ellers ikke familie omkring mig til at komme og hjælpe. Jeg vil gerne kunne amme i ro, især i starten. Jeg synes ikke, at det er sjovt eller hyggeligt for storbror eller søster at glo på mor mens hun skal sidde og amme i så mange timer om dag, som man plejer at gøre de første mange uger. Og så ville det være fantastisk, hvis jeg kunne få lov at sove en lille formiddages lur. Jeg husker, hvor utrolig træt jeg var med min første og jeg bliver nød til at fungere, når der er to børn. Men hvorfor sende dem til institution overhovedet, hvis man synes, at det er så en dårlig sted? Jeg synes, at de er rigtig god til børn. De går nogle spændende ture, de finder på sange, de har masser at ting at lege med og de har deres god venner at lege med... Especielt om vinteren, hvad skal i så gør med børnene hver dag? Eller med så nogle kedelige regn dage? En halv dag på institution tror jeg at det er sjovere for dem. Men vi har forskellige meningen om det. Men jeg er klar over, at jer ikke er super-mor, jeg vil bare gøre det så godt jeg kan og sådan er det bare.
Anmeld