Har testet før tid :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Det var da længe efter med en hjemmetest.

Jeg skal teste 16 dage efter ÆO, men det er fordi jeg har fået noget hormon efterfølgende, som kan give udslag helt op til 14 dage efter.

Det også derfor jeg skal teste de dage efter .. Fordi de kunne sagtens allerede på 12 dage. Efter ÆO se det i en BP, men selfølgelig har de ferie der :/

Håber håber håber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

Nessie

Viventerdig skriver:

Det også derfor jeg skal teste de dage efter .. Fordi de kunne sagtens allerede på 12 dage. Efter ÆO se det i en BP, men selfølgelig har de ferie der :/

Håber håber håber

Men synes nu stadig det er længe efter.

På min klinik tager de slet ikke blodprøver, man får en test med hjem.

Jeg får Crinone, og så har jeg fået Ovitrelle efterfølgende. En pen delt op i tre, og jeg tog det sidste i går, og der skal gå min. 4 dage, før det er ude af kroppen. Så 16 dage efter

Anmeld

26. december 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Men synes nu stadig det er længe efter.

På min klinik tager de slet ikke blodprøver, man får en test med hjem.

Jeg får Crinone, og så har jeg fået Ovitrelle efterfølgende. En pen delt op i tre, og jeg tog det sidste i går, og der skal gå min. 4 dage, før det er ude af kroppen. Så 16 dage efter

Jeg tog 1 sprøjte og det var i lørdags .. Tror det er derfor jeg skal vente, men inderligt .. Jeg tester aligevel før .. Kan ikke klare skuffelsen på en gang hvis den er negativ

Anmeld

26. december 2012

Nessie

Viventerdig skriver:

Jeg tog 1 sprøjte og det var i lørdags .. Tror det er derfor jeg skal vente, men inderligt .. Jeg tester aligevel før .. Kan ikke klare skuffelsen på en gang hvis den er negativ

Man gør jo som man føler er bedst.

Jeg har faktisk aldrig turde teste før tid. Var bange for resultatet. Og den ene gang jeg så testede, viste den negativ, og Bp var positiv, så var MEGET overrasket

Anmeld

26. december 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Man gør jo som man føler er bedst.

Jeg har faktisk aldrig turde teste før tid. Var bange for resultatet. Og den ene gang jeg så testede, viste den negativ, og Bp var positiv, så var MEGET overrasket

Okay, er det så den gang hvor det er endt i et barn??

Anmeld

26. december 2012

Nessie

Viventerdig skriver:

Okay, er det så den gang hvor det er endt i et barn??

Nej faktisk ikke. Jeg fik slet ikke testet med Daniel

Anmeld

26. december 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Nej faktisk ikke. Jeg fik slet ikke testet med Daniel

Hihi okay

Anmeld

26. december 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Ja det jeg godt klar over .. Det skriver jeg også i indlægget... Tager ikke det med og teste så højtideligt.. Det bliver nervepirrende ikke og teste .. Idag var den negativ .. Så nu håber jeg bare på en positiv test

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.