Har testet før tid :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Det ER godt nok også tidligt at teste

Jeg har også overvejet at teste før, bare for at se de 2 streger, men det var nu kun 2 dage før jeg ville teste
Tør dog ikke alligevel, for det vil være nytårsaftens-morgen, og tænk hvis hormonet var ude af kroppen og den viste negativ , så var nytårsaften ødelagt

Held og lykke, og håber I havde en god jul

Ja ved det er tidlig, men som jeg skrev tror bare jeg tager det lidt mere som det hele kommer denne gang, selv om jeg bliver frygtelig ked hvis det hellere ikke er denne gang det lykkedes

Men happy tanker .. Håber den ender med og være positiv ..

Kan godt forstå du ikke vil ødelægge din nytårsaften !! Men trængen til og teste kan jo også blive for stor .. Krydser for os begge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Viventerjer

babywish13 skriver:

Mange tak

Anmeld

25. december 2012

Viventerjer

Gud har skrevet jeg har fået lagt æg op torsdag sidste uge .. Det var da Onsdag Hehe

Anmeld

26. december 2012

**Ønskebabyen

Viventerdig skriver:

Gud har skrevet jeg har fået lagt æg op torsdag sidste uge .. Det var da Onsdag Hehe

Det var da også voldsomt tidligt at teste - ikke engang 1 uge efter ÆO. Så må man godt nok være testoman
Testen kan du ihvertfald ikke regne med, det håber jeg at du ved!

Anmeld

26. december 2012

Kris89

Viventerdig skriver:

Jeg fik lagt æg op i torsdags, og idag kunne jeg ikke vente længere .. Tror at dette forsøg ligesom så meget andet i det her forsøg er lidt mere afslappet end det første IVF forsøg ..

Testen var positiv .. Men men men .. Jeg ved jo godt det sagtens kan været resterne af pregnylen som stadig sætter sit spor på min krop ..
Kunne bare ikke lade være ...

En underlig fornemmelse for første gang i sit liv og stå med en positiv test, når man samtidig ved at, der er en stor chance for den kan være falsk positiv ..

Fortryder dog ikke

Håber alle har haft en skøn juleaften igår

Anmeld

26. december 2012

Nessie

Viventerdig skriver:

Ja ved det er tidlig, men som jeg skrev tror bare jeg tager det lidt mere som det hele kommer denne gang, selv om jeg bliver frygtelig ked hvis det hellere ikke er denne gang det lykkedes

Men happy tanker .. Håber den ender med og være positiv ..

Kan godt forstå du ikke vil ødelægge din nytårsaften !! Men trængen til og teste kan jo også blive for stor .. Krydser for os begge

Bare du er forberedt, så er det jo også lige meget hvor mange gange du tester

Hvornår har du testdag?

Ja, vi må krydse hårdt for os begge to

Anmeld

26. december 2012

Viventerjer

**Ønskebabyen skriver:

Det var da også voldsomt tidligt at teste - ikke engang 1 uge efter ÆO. Så må man godt nok være testoman
Testen kan du ihvertfald ikke regne med, det håber jeg at du ved!

Ja det jeg godt klar over .. Det skriver jeg også i indlægget... Tager ikke det med og teste så højtideligt.. Det bliver nervepirrende ikke og teste .. Idag var den negativ .. Så nu håber jeg bare på en positiv test

Anmeld

26. december 2012

Viventerjer

Kris89 skriver:

Tak

Anmeld

26. december 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Bare du er forberedt, så er det jo også lige meget hvor mange gange du tester

Hvornår har du testdag?

Ja, vi må krydse hårdt for os begge to

Jeg har sådan set tirsdag næste uge, men pga. Ferie på klinikken skal jeg først teste fredag næste uge (17 dage efter ÆO) der med en hjemmetest og ikke en BP.

Testen var negativ i morges.. Så nu krydser jeg bare for den snart bliver positiv har besluttet mig for at, jeg tester igen i weekenden

Ja det håber jeg virkelig på

Anmeld

26. december 2012

Nessie

Viventerdig skriver:

Jeg har sådan set tirsdag næste uge, men pga. Ferie på klinikken skal jeg først teste fredag næste uge (17 dage efter ÆO) der med en hjemmetest og ikke en BP.

Testen var negativ i morges.. Så nu krydser jeg bare for den snart bliver positiv har besluttet mig for at, jeg tester igen i weekenden

Ja det håber jeg virkelig på

Det var da længe efter med en hjemmetest.

Jeg skal teste 16 dage efter ÆO, men det er fordi jeg har fået noget hormon efterfølgende, som kan give udslag helt op til 14 dage efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.