Har testet før tid :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.582 visninger
27 svar
0 synes godt om
25. december 2012

Viventerjer

Jeg fik lagt æg op i torsdags, og idag kunne jeg ikke vente længere .. Tror at dette forsøg ligesom så meget andet i det her forsøg er lidt mere afslappet end det første IVF forsøg ..

Testen var positiv .. Men men men .. Jeg ved jo godt det sagtens kan været resterne af pregnylen som stadig sætter sit spor på min krop ..
Kunne bare ikke lade være ...

En underlig fornemmelse for første gang i sit liv og stå med en positiv test, når man samtidig ved at, der er en stor chance for den kan være falsk positiv ..

Fortryder dog ikke

Håber alle har haft en skøn juleaften igår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Christina :-)

Viventerdig skriver:

Jeg fik lagt æg op i torsdags, og idag kunne jeg ikke vente længere .. Tror at dette forsøg ligesom så meget andet i det her forsøg er lidt mere afslappet end det første IVF forsøg ..

Testen var positiv .. Men men men .. Jeg ved jo godt det sagtens kan været resterne af pregnylen som stadig sætter sit spor på min krop ..

En underlig fornemmelse for første gang i sit liv og stå med en positiv test, når man samtidig ved at, der er en stor chance for den kan være falsk positiv ..

Fortryder dog ikke

Hvornår kan din test dag?:-)

Anmeld

25. december 2012

Moma

Krydser fingre for, at den er god nok

Anmeld

25. december 2012

Rockertand

Viventerdig skriver:

Fortryder dog ikke

Det må være en dejlig følelse for dig - selvom det jo ER en falsk positiv.
Du kan sagtens fortsætte med at teste, og når du så har set en negativ test, og de 2 streger så dukker op igen, så ved du, at den er hjemme.
Held og lykke, krydser for dig.

Anmeld

25. december 2012

Hullabullabulla

Viventerdig skriver:

Fortryder dog ikke

Håber inderligt for dig at den er god nok - men vær forberedt på at det kan være pregnylen der spiller dig et puds..

Krydser alt hvad jeg kan 

Anmeld

25. december 2012

Nessie

Det ER godt nok også tidligt at teste

Jeg har også overvejet at teste før, bare for at se de 2 streger, men det var nu kun 2 dage før jeg ville teste
Tør dog ikke alligevel, for det vil være nytårsaftens-morgen, og tænk hvis hormonet var ude af kroppen og den viste negativ , så var nytårsaften ødelagt

Held og lykke, og håber I havde en god jul

Anmeld

25. december 2012

et-ønske

Viventerdig skriver:

Fortryder dog ikke

Anmeld

25. december 2012

Viventerjer

Moma skriver:

Krydser fingre for, at den er god nok

Mange tak

Anmeld

25. december 2012

Viventerjer

Rockertand skriver:

Det må være en dejlig følelse for dig - selvom det jo ER en falsk positiv.
Du kan sagtens fortsætte med at teste, og når du så har set en negativ test, og de 2 streger så dukker op igen, så ved du, at den er hjemme.
Held og lykke, krydser for dig.

Jeg har nemlig også sat mig for at, fortsætte med og teste .. Håber det ender ud i et positivt svar

Anmeld

25. december 2012

Viventerjer

Britt88 skriver:

Håber inderligt for dig at den er god nok - men vær forberedt på at det kan være pregnylen der spiller dig et puds..

Krydser alt hvad jeg kan 

Ja, ved det godt .. Jeg er hellere ikke overbevist om jeg er gravid .. Tager det som det kommer, men bliver godt nok ked hvis det hellere ikke er denne gang men det havde jeg blevet om jeg havde testet eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.