skal man starte forfra før man kan få hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111
Holbæktrunten skriver:

Aj, pas nu lige på hvad du siger min pige... Du VED ikke at din læge synes du skal være 30 før du får børn - og jeg tvivler stærkt på at det er sådan vedkommende ser på det at få børn. Der er et spænd der hedder 1-2 år før man bliver henvist til behandling - så at lægen siger to år er faktisk helt legalt. Anyway, hvis du har en grim sygdom og der ikke er udsigter til at den bliver bedre, så må du jo forklare lægen dir motiv for at ville i behandling nu. Ellers kan du jo evt forsøge at skifte læge.

det er jo lige pracis det jeg ved hun har selv sagt til mig at jeg var for ung og det kunne sagtens vente længe i nu at jeg har masser af år foran mig osse selv om jeg prøver at forklare at min sygdom kun vil blive være men hun kan jo ikke rigtig sætte sig ind i det da hun ikke kender så meget til sygdommen og at det ikke er alles der bliver være men bare er det samme men min er blivet 10gange være bare på et år så tror sku ikke den bliver beder hun sagde til mig hun først fik barn som 30åri og hun syntes jeg var for ung og sagtens kunne vente til jeg blev 30år ville sku da ikke skrive det vis hun ikke selv havde sagt det til mig og virkelig mente det alvorligt .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

anna111

MariaE skriver:

Når i lige har været gravide så ved i jo i kan, så dergfor ville jeg da vente og se om ikke i selv kan igen:-)
Vores projekt baby tog også alt for lang tid.
14 mdr- og så mistede jeg det i en Ma....trist oplevelse.
Først 2 år efter min Ma blev jeg gravid igen, men nr 2 og nr 3 blev lavet meget hurtigere.
Så kroppen arbejder jo så godt den kan og nogle gange skal man give den tid til at lave noget perfekt:-)

ja men problemet er jo at min sygdom gør at jeg ikke har en masse år og enlig vil jeg bare gerne undersøges for at se om alt er som det skal være til at starte med og så tage den derfra det tog jo 12mdr første gang og tror ikke jeg vil kunne vente 12 nye mdr til da jeg brændene ønsker mig 2børn og det kommer ikke til at ske vis jeg skal vente så længe på det  bliver bare trist over en læge jeg har haft i så mange år ikke vil hjælpe har sport mange gange men hun mener jeg skal vente nu fik jeg så enlig en henvændelse til gynækolog men kan først få tid til sidst i april da min læge jo ikke mener det haster 

Anmeld

28. december 2012

Hemmeligpigeendnu

Anna111 skriver:

jeg har fået af vide ved lægen der skal gå 2år 

Det er kun 1 år i skal have prøvet, og mister det, mener jeg ikke man skal starte forfra..

Anmeld

28. december 2012

anna111

Nymark89 skriver:

Det er kun 1 år i skal have prøvet, og mister det, mener jeg ikke man skal starte forfra..

okay tak  snakker med min læge næste år og vis hun ikke vil hjælpe skifter jeg læge nu har vi jo prøvet over 14mdr

Anmeld

29. december 2012

gædde/gitte

Anna111 skriver:

jeg har fået af vide ved lægen der skal gå 2år 

hvis man er gammel og har en tyk journal, så ryger man videre efter 1 år

Anmeld

29. december 2012

anna111

gædde/gitte skriver:

hvis man er gammel og har en tyk journal, så ryger man videre efter 1 år

jeg er jo så ''desværre'' kun 20år men jeg har en ekstram lang journal nok længer ind de fleste nogen sinde får og jeg syntes 20 er en fin alder at få børn i  så kan ikke se hvad min læges problem er 

Anmeld

29. december 2012

come2

Anna111 skriver:

det tag mig og min kæreste 12mdr at blive gravid og så mistede jeg i 6uge det er nu 10uger og 3dage siden så det vil sige 14mdr og 3dage siden vi begynte på procekt baby og man skal jo have prøvet i 2år 

så mit spørgsmål er da jeg jo blev gravid skal vi så starte forfra skal vi starte fra 0 og prøve 2år igen ? inden vi kan få hjælp ?

Vi skulle ikke starte forfra.

Anmeld

29. december 2012

anna111

come2 skriver:

Vi skulle ikke starte forfra.

okay tak

Anmeld

31. december 2012

gædde/gitte

Anna111 skriver:

jeg er jo så ''desværre'' kun 20år men jeg har en ekstram lang journal nok længer ind de fleste nogen sinde får og jeg syntes 20 er en fin alder at få børn i  så kan ikke se hvad min læges problem er 

så havde jeg skiftet læge

For man kommer til at møde masser af dumme kommentar og løftet øjnbryn på sin vej, så en fornuftig og seriøs læge er alfa og omega.

Anmeld

31. december 2012

anna111

gædde/gitte skriver:

så havde jeg skiftet læge

For man kommer til at møde masser af dumme kommentar og løftet øjnbryn på sin vej, så en fornuftig og seriøs læge er alfa og omega.

tak for svar tror jeg osse at jeg gør får mig en sidste tid inde ved hende til næste år og vis hun stadig ikke vil hjælpe bliver jeg nød til at skifte læge har ikke brug for mere modgang nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.