skal man starte forfra før man kan få hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111
Rockertand skriver:

Hvis man er meget ung, så anbefaler mange læger, at man afventer graviditet i 2 år.

okay tak for svar min læge er osse af den opfatelse at hun syntes jeg først skal have barn når jeg bliver 30 så er nok derfor hun siger 2år mens en yngre læge sagde 1år 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

anna111

Laulund87 skriver:

Nu har vi en datter på 3 år og vi har fået at vide at vi kan få hjælp når vi har prøvet 1 år og vi har prøvet at lave en lillebrøster i 6 måneder nu. Jeg har haft en SA, men det tæller fra da vi startede.

okay tak for  svar så vil jeg da prøve at kontakte min læge igen det kan godt være jeg kun er 20 men derfor skal hun da ikke bestemme hvornår jeg skal have et barn

Anmeld

25. december 2012

Laulund87

Anna111 skriver:

okay tak for  svar så vil jeg da prøve at kontakte min læge igen det kan godt være jeg kun er 20 men derfor skal hun da ikke bestemme hvornår jeg skal have et barn

Jeg kender et par stykker der har fået hjælp. Den ene hun var 18 år da de startede projektet og fik hjælp da hun var 19. Så jeg ville presse på eller skifte læge

Anmeld

25. december 2012

anna111

Britt88 skriver:

Jeg ville da ringe til lægen.. Vi fik henvisning efter at have prøvet i et år

okay tak for svar  nu er min læge bare af den opfatelse at jeg først burte få barn når jeg bliver 30år og det syntes jeg sku ikke hun skal bestemme er syg og min smerte sygdom kommer ikke til at blive beder om 10år så overvejer at finde en anden læge 

Anmeld

25. december 2012

anna111

Laulund87 skriver:

Jeg kender et par stykker der har fået hjælp. Den ene hun var 18 år da de startede projektet og fik hjælp da hun var 19. Så jeg ville presse på eller skifte læge

tusen tak for svar  ja jeg vil prasse på til næste år og vis ikke hun vil hjælpe skifter jeg læge 

Anmeld

25. december 2012

Hullabullabulla

Anna111 skriver:

okay tak for svar  nu er min læge bare af den opfatelse at jeg først burte få barn når jeg bliver 30år og det syntes jeg sku ikke hun skal bestemme er syg og min smerte sygdom kommer ikke til at blive beder om 10år så overvejer at finde en anden læge 

krydser for at 2013 er jeres år :-)

Anmeld

25. december 2012

Laulund87

Anna111 skriver:

tusen tak for svar  ja jeg vil prasse på til næste år og vis ikke hun vil hjælpe skifter jeg læge 

Anmeld

26. december 2012

anna111

syntes det er noget mærkeligt noget at min læge lyver for mig og siger der skal gå 2år fordi hun mener jeg skal vente til jeg bliver 30år 

jeg var inde ved en yngre læge først og der snakkede vi om det og hun sagde et år til mig og så snakker jeg så med min ejen læge fordi hun skulle vider til et andet lægehus for at vider uddane sig og hun siger så plusselig 2år bliver da skuffet men tror da self på hende hun er jo læge syntes det er rigtig ledt af hende nu hvor det er et af mine største ønsker bare fordi hun først fik børn da hun var 30 betyder det jo ikke alle skal vente

Anmeld

26. december 2012

Holbæktrunten

Anna111 skriver:

syntes det er noget mærkeligt noget at min læge lyver for mig og siger der skal gå 2år fordi hun mener jeg skal vente til jeg bliver 30år 

jeg var inde ved en yngre læge først og der snakkede vi om det og hun sagde et år til mig og så snakker jeg så med min ejen læge fordi hun skulle vider til et andet lægehus for at vider uddane sig og hun siger så plusselig 2år bliver da skuffet men tror da self på hende hun er jo læge syntes det er rigtig ledt af hende nu hvor det er et af mine største ønsker bare fordi hun først fik børn da hun var 30 betyder det jo ikke alle skal vente

Aj, pas nu lige på hvad du siger min pige... Du VED ikke at din læge synes du skal være 30 før du får børn - og jeg tvivler stærkt på at det er sådan vedkommende ser på det at få børn. Der er et spænd der hedder 1-2 år før man bliver henvist til behandling - så at lægen siger to år er faktisk helt legalt. Anyway, hvis du har en grim sygdom og der ikke er udsigter til at den bliver bedre, så må du jo forklare lægen dir motiv for at ville i behandling nu. Ellers kan du jo evt forsøge at skifte læge.

Anmeld

26. december 2012

Muffinmus

Når i lige har været gravide så ved i jo i kan, så dergfor ville jeg da vente og se om ikke i selv kan igen:-)
Vores projekt baby tog også alt for lang tid.
14 mdr- og så mistede jeg det i en Ma....trist oplevelse.
Først 2 år efter min Ma blev jeg gravid igen, men nr 2 og nr 3 blev lavet meget hurtigere.
Så kroppen arbejder jo så godt den kan og nogle gange skal man give den tid til at lave noget perfekt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.