skal man starte forfra før man kan få hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
29 svar
0 synes godt om
25. december 2012

anna111

Profilbillede for anna111

det tag mig og min kæreste 12mdr at blive gravid og så mistede jeg i 6uge det er nu 10uger og 3dage siden så det vil sige 14mdr og 3dage siden vi begynte på procekt baby og man skal jo have prøvet i 2år 

så mit spørgsmål er da jeg jo blev gravid skal vi så starte forfra skal vi starte fra 0 og prøve 2år igen ? inden vi kan få hjælp ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Christina :-)

Anna111 skriver:

det tag mig og min kæreste 12mdr at blive gravid og så mistede jeg i 6uge det er nu 10uger og 3dage siden så det vil sige 14mdr og 3dage siden vi begynte på procekt baby og man skal jo have prøvet i 2år 

så mit spørgsmål er da jeg jo blev gravid skal vi så starte forfra skal vi starte fra 0 og prøve 2år igen ? inden vi kan få hjælp ?

Det altså kun et år

Anmeld

25. december 2012

foto på lærred

Anna111 skriver:

Det behøver I ikke. Kontakt egen læge så I begge to kan få henvisninger. Der er også private klinikker der tager i mod gratis hvis I begge har henvisninger.

Held og lykke, håber der kommer to streger i 2013!

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

25. december 2012

pussekat

Anna111 skriver:

hejsa
nej det skal i ikke det er 2 år fra i start af eller fra i flytte samme vi bliv gift så vi ikke skulle bruge 2 år på at være samme før vi kun få hjælp og vi her ikke få nok børn ud af det

Anmeld

25. december 2012

anna111

Ungmor92!:-) skriver:

Det altså kun et år

jeg har fået af vide ved lægen der skal gå 2år 

Anmeld

25. december 2012

anna111

foto på lærred skriver:

Det behøver I ikke. Kontakt egen læge så I begge to kan få henvisninger. Der er også private klinikker der tager i mod gratis hvis I begge har henvisninger.

Held og lykke, håber der kommer to streger i 2013!

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

okay tak min kæreste er blivet undersøgt han sædkvalitet er god og jeg har fået en tid ved gynakolog men først til april og vil så gerne snart blive gravid men aner ikke noget om hvordan de kan hjælpe en eller hvor man skal henvende sig har ikke rigtig forstand på det 

Anmeld

25. december 2012

TR

Anna111 skriver:

Nope det mener jeg ikke ..

- det kan du ringe om snak med lægen om .

Anmeld

25. december 2012

Rockertand

Anna111 skriver:

jeg har fået af vide ved lægen der skal gå 2år 

Hvis man er meget ung, så anbefaler mange læger, at man afventer graviditet i 2 år.

Anmeld

25. december 2012

Laulund87

Nu har vi en datter på 3 år og vi har fået at vide at vi kan få hjælp når vi har prøvet 1 år og vi har prøvet at lave en lillebrøster i 6 måneder nu. Jeg har haft en SA, men det tæller fra da vi startede.

Anmeld

25. december 2012

Hullabullabulla

Anna111 skriver:

Jeg ville da ringe til lægen.. Vi fik henvisning efter at have prøvet i et år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.