Forvirret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

FrkDitte

Chel1992 skriver:

mit forsvandt jo bare igen og mere skete der ikke...

Tog testen her til morgen stadig negativ.. Og stadig ingen mens... Synes det er ved at blive fustrerende.. Men må se hvad lægen siger i morgen

Mit forsvandt også igen..

Måske dit HcG-niveau bare ikke er så højt at det kan måles endnu..

Håber du får gode nyheder fra lægen 

D.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

mpr

FrkDitte skriver:

Mit forsvandt også igen..

Måske dit HcG-niveau bare ikke er så højt at det kan måles endnu..

Håber du får gode nyheder fra lægen 

D.

Vi krydser fingre   

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

Chel1992 skriver:

Negativ test igen her til morgen  Men stadig ingen mens så der er vel håb endnu 

noget nyt?

Anmeld

3. januar 2013

mpr

FrkZier skriver:

noget nyt?

Skal først til læge kl 15.15 så der er lige nogle timer endnu

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

Chel1992 skriver:

Skal først til læge kl 15.15 så der er lige nogle timer endnu

okay - bliver spændende at se hvad han siger

Anmeld

3. januar 2013

mpr

okay - bliver spændende at se hvad han siger

Ja håber hun kommer med noget positivt.. I dag er det 35 dage siden jeg havde mens første dag(hvis man altså tæller selve dagen med hvor jeg fik min mens).. Og jeg kan bare ikke finde ud af de der regne halløjsa så man ved hvor langt man er henne i cyklus.. Men har svært ved at håbe for meget når jeg jo ikke fik en positiv test i går Hvordan kan hun så få en positiv i dag? Bare tanken om måske at skulle have taget blodprøve for at kunne klar ligge noget som helst gør mig nervøs..  

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

Chel1992 skriver:

Ja håber hun kommer med noget positivt.. I dag er det 35 dage siden jeg havde mens første dag(hvis man altså tæller selve dagen med hvor jeg fik min mens).. Og jeg kan bare ikke finde ud af de der regne halløjsa så man ved hvor langt man er henne i cyklus.. Men har svært ved at håbe for meget når jeg jo ikke fik en positiv test i går Hvordan kan hun så få en positiv i dag? Bare tanken om at skulle have taget blodprøve for at kunne klar ligge noget som helst gør mig nervøs..  

der er jo også muligheden for at det 'bare' er pga. p-pillerne at din cyklus er blevet lidt forvirret

men jeg tror desværre ikke du kommer uden om at hun tager en blodprøve på dig, ellers så for du bare svaret at hvis du ikke har fået mens inden en uge skal du komme tilbage..

første gang jeg var gravid var jeg gået en uge over, negativ test men ingen mens, var ved lægen og han sagde bare at jeg skulle komme tilbage en uge efter hvis mens stadig ikke var kommet - kom så tilbage en uge efter hvor jeg var 6+ og først der ku jeg fremtrylle en positiv test

hvad dato havde du første dag i sidste mens?

Anmeld

3. januar 2013

mpr

FrkZier skriver:

der er jo også muligheden for at det 'bare' er pga. p-pillerne at din cyklus er blevet lidt forvirret

men jeg tror desværre ikke du kommer uden om at hun tager en blodprøve på dig, ellers så for du bare svaret at hvis du ikke har fået mens inden en uge skal du komme tilbage..

første gang jeg var gravid var jeg gået en uge over, negativ test men ingen mens, var ved lægen og han sagde bare at jeg skulle komme tilbage en uge efter hvis mens stadig ikke var kommet - kom så tilbage en uge efter hvor jeg var 6+ og først der ku jeg fremtrylle en positiv test

hvad dato havde du første dag i sidste mens?

Havde jo p-pille stop tilbage i oktober?

Ja det kunne jo være Bliver bare altid så dårlig når jeg får taget blodprøver.. Er ved at lærer det med nåle, er ikke optimalt endnu og er stadig meget bange, men det går bare direkte i mit hoved (bliver meget meget svimmel i laaang tid) hvis jeg får taget blod.. Kan godt klare en indsprøtning nu men den anden vej går det bare galt HVER gang

Ja jeg havde sidste mens første dag d. 30 november

Anmeld

3. januar 2013

FrkZier

Chel1992 skriver:

Havde jo p-pille stop tilbage i oktober?

Ja det kunne jo være Bliver bare altid så dårlig når jeg får taget blodprøver.. Er ved at lærer det med nåle, er ikke optimalt endnu og er stadig meget bange, men det går bare direkte i mit hoved (bliver meget meget svimmel i laaang tid) hvis jeg får taget blod.. Kan godt klare en indsprøtning nu men den anden vej går det bare galt HVER gang

Ja jeg havde sidste mens første dag d. 30 november

ja men man har jo hørt om at de kan drille ret længe efter - jeg krydser selvfølgelig for at det ikke er pga pillerne

je har også altid været dårlig til at blive stukket i, men der er ofte bare ingen vej uden om end at klare sig igennem det

udregnet fra den gennemsnitlige cyklus  på 28 dage vil du være 4+6 idag hvis du er gravid så

Anmeld

3. januar 2013

mpr

FrkZier skriver:

ja men man har jo hørt om at de kan drille ret længe efter - jeg krydser selvfølgelig for at det ikke er pga pillerne

je har også altid været dårlig til at blive stukket i, men der er ofte bare ingen vej uden om end at klare sig igennem det

udregnet fra den gennemsnitlige cyklus  på 28 dage vil du være 4+6 idag hvis du er gravid så

Det kan være.. Synes bare det er spøjst.. Fik pille blødning d. 28 oktober.. Og 23 dage senere altså d. 20 november fik jeg en blødning og så fik jeg endnu en blødning d. 30 og nu bliver det bare væk :p hvis jeg ikke er gravid så er min krop bare underlig :p

Ja desværre kan man ikke rigtig komme uden om det.. Må bare håbe det er minimalt hvad man skal stikkes for

Ja 4+6 det var også det jeg var kommet frem til men kan stadig ikke helt finde hoved og hale i det.. Men det er nok fordi jeg havde det brune halløjsa der d. 23 dec. Noget jeg plejer at få lige inden mens starter.. SÅ må bare vente og se hvad der sker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.