Chel1992 skriver:
Ja håber hun kommer med noget positivt.. I dag er det 35 dage siden jeg havde mens første dag(hvis man altså tæller selve dagen med hvor jeg fik min mens).. Og jeg kan bare ikke finde ud af de der regne halløjsa så man ved hvor langt man er henne i cyklus.. Men har svært ved at håbe for meget når jeg jo ikke fik en positiv test i går
Hvordan kan hun så få en positiv i dag? Bare tanken om at skulle have taget blodprøve for at kunne klar ligge noget som helst gør mig nervøs..
der er jo også muligheden for at det 'bare' er pga. p-pillerne at din cyklus er blevet lidt forvirret 
men jeg tror desværre ikke du kommer uden om at hun tager en blodprøve på dig, ellers så for du bare svaret at hvis du ikke har fået mens inden en uge skal du komme tilbage..
første gang jeg var gravid var jeg gået en uge over, negativ test men ingen mens, var ved lægen og han sagde bare at jeg skulle komme tilbage en uge efter hvis mens stadig ikke var kommet - kom så tilbage en uge efter hvor jeg var 6+ og først der ku jeg fremtrylle en positiv test 
hvad dato havde du første dag i sidste mens?
Anmeld